مایکروسافت با هدف رقابت بهتر با ChatGPT نام بینگ را به Copilot تغییر داد

مایکروسافت قصد دارد رقابت جدیدتری را با ChatGPT آغاز کند. از این رو چت بات این شرکت به Co‌pilot تغییر نام داده و اکنون در دسترس مصرف کنندگان و کسب و کارها قرار گرفته است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در مراسم Ignite 2023 از چت باز مبتنی بر هوش مصنوعی […]

مایکروسافت قصد دارد رقابت جدیدتری را با ChatGPT آغاز کند. از این رو چت بات این شرکت به Co‌pilot تغییر نام داده و اکنون در دسترس مصرف کنندگان و کسب و کارها قرار گرفته است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت در مراسم Ignite 2023 از چت باز مبتنی بر هوش مصنوعی بین چت جدید به نام Copilot in Bing رونمایی کرد. نسخهBing Chat Enterprise این هوش مصنوعی نیز اکنون با نام Co‌pilot در اختیار شرکت‌ها قرار می‌گیرد.

پیش از این مایکروسافت از تلاش خود برای رقابت با موتور جستجوی گوگل در زمینه هوش مصنوعی صحبت‌هایی را انجام داده بود. اما اکنون به نظر می‌رسد این شرکت در حال رقابت با ChatGPT باشد. در حال مایکروسافت نام تجاری بینگ چت را به Co‌pilot تغییر داده است که  OpenAI از ۱۰۰ میلیون کاربر هفتگی خود برای ChatGPT خبر داد. این اقدام مایکروسافت نشان می‌دهد این شرکت به وضوح برای رقابت بهتر با ChatGPT خود را آماده می‌کند.

تغییرات انجام گرفته تنها به سرویس‌های مایکروسافت محدود نبوده و کاربرانی که حساب شرکتی در بین داشته باشند میتوانند از مزایایی نظیر حفاظت از داده‌های تجاری نیز برخوردار شوند. کتلین رولستون مدیر ارتباطات مایکروسافت اعلام کرد با وجود تغییرات ایجاد شده باز هم داده‌های کاربران ذخیره نخواهد شد. همچنین دسترسی ردموندی‌ها به این داده‌ها و یا استفاده از آن برای آموزش مدل‌ها نیز امکان پذیر نیست.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال