مایکروسافت نسخه جدید Paint را به یک ویژگی فتوشاپ مجهز می‌کند

نسخه جدید آزمایشی برنامه پینت مایکروسافت همراه با یک قابلیت فتوشاپ عرضه خواهد شد. با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند لایه‌های جدیدی ایجاد کنند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت با هدف افزایش تعداد کاربران برنامه پینت اخیراً در این نرم‌افزار خاطره انگیز تغییرات زیادی ایجاد کرده است. یکی از کاربران در […]

نسخه جدید آزمایشی برنامه پینت مایکروسافت همراه با یک قابلیت فتوشاپ عرضه خواهد شد. با این ویژگی جدید کاربران می‌توانند لایه‌های جدیدی ایجاد کنند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت با هدف افزایش تعداد کاربران برنامه پینت اخیراً در این نرم‌افزار خاطره انگیز تغییرات زیادی ایجاد کرده است. یکی از کاربران در شبکه اجتماعی ایکس اعلام کرد در نسخه آزمایشی جدید پینت قابلیت ایجاد لایه‌های مختلف اضافه شده است. این ویژگی در حال حاضر یکی از قابلیت‌های مهم در فتوشاپ محسوب می‌شود.

در نسخه جدید پینت قابلیت لایه سازی اضافه شده و اکنون کاربران اینسایدر امکان دانلود این نسخه را در کانال‌های Dev و Canary دارا هستند. پیش از این مایکروسافت از ویژگی دارک مود نیز در پینت رونمایی کرده بود. نسخه آزمایشی جدید نیز امکان حذف تصاویر پس زمینه را به کاربران خواهد داد.

به نظر می‌رسد مایکروسافت قصد دارد با اضافه کردن ویژگی‌های جدید از جمله قابلیت موجود در فتوشاپ کاربران را به استفاده از نرم‌افزار پینت تشویق کند. این نرم افزار از سالیان پیش تاکنون در ویندوز وجود داشته و ویژگی های آن تاکنون دست نخورده باقی مانده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال