ماسک احتمالاً هوش مصنوعی xAI با نام Grok را تنها برای کاربران پولی ایکس عرضه می کند

در صورتی که پلتفرم ایکس اولین قابلیت‌های هوش مصنوعی xAI  را عرضه کند تنها کاربران ایکس پریمیوم پلاس می‌توانند از آن بهره‌مند شوند. گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک اعلام کرد هوش مصنوعی جدید شرکت ایکس با نام Grok در حال توسعه بوده و برخی کاربران نیز به صورت محدود به […]

در صورتی که پلتفرم ایکس اولین قابلیت‌های هوش مصنوعی xAI  را عرضه کند تنها کاربران ایکس پریمیوم پلاس می‌توانند از آن بهره‌مند شوند.

گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، ایلان ماسک اعلام کرد هوش مصنوعی جدید شرکت ایکس با نام Grok در حال توسعه بوده و برخی کاربران نیز به صورت محدود به آن دسترسی دارند. این هوش مصنوعی مکالمه محور بر پایه آموزش‌های چت ChatGPT و سایر مدل‌های تولید متن توسعه یافته است.

پیش از این تاریخ ۱۳ آبان را برای عرضه هوش مصنوعی ایکس اعلام کرده بودند. اما اکنون به نظر می‌رسد این هوش مصنوعی در حال توسعه ابتدایی قرار داشته و به گفته ماسک همانند ChatGPT امکان مرور اینترنت را خواهد داشت.

ماسک اعلام کرده است این چت بات به سوالات خاص با ماهیت حساس پاسخ نخواهد داد. پیش از این وی اعلام کرده بود این هوش مصنوعی به گونه‌ای توسعه یافته که در پاسخ‌های خود کمی شوخ طبعی به کار می برد. ماسک قصد دارد اولین مدل هوش مصنوعی خود را برای اشتراکی عرضه کند. نسخه بتای اولیه آن تنها برای مشترکین پریمیوم پلاس این شبکه اجتماعی در دسترس قرار خواهد گرفت. در حال حاضر کاربران اشتراک ایکس پریمیوم پلاس ماهانه ۱۶ دلار هزینه پرداخت می‌کنند و در آن از مزایایی مانند نبود تبلیغات برای کاربر بهره‌مند خواهند بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال