OpenAI قصد دارد سهام خود را با قیمت ۸۶ میلیارد دلار بفروشد

گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد شرکت OpenAI خالق ChatGPTبرای فروش سهام کارکنان فعلی خود به ارزش ۸۶ میلیارد دلار مذاکراتی را انجام داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش وال استریت ژورنال نشان می‌دهد شرکت OpenAI که در زمینه هوش مصنوعی تحت حمایت مایکروسافت قرار دارد در حال مذاکره برای فروش […]

گزارش جدید بلومبرگ نشان می‌دهد شرکت OpenAI خالق ChatGPTبرای فروش سهام کارکنان فعلی خود به ارزش ۸۶ میلیارد دلار مذاکراتی را انجام داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گزارش وال استریت ژورنال نشان می‌دهد شرکت OpenAI که در زمینه هوش مصنوعی تحت حمایت مایکروسافت قرار دارد در حال مذاکره برای فروش سهام کارکنان خود است. قصد دارد با ارزش گذاری ۹۰ میلیارد دلاری سهام خود را با هدف جذب سرمایه‌گذار بفروشد. در گزارش جدید بلومبرگ نیز به این نکته اشاره شده و اعلام شد سازنده چت ChatGPT با سرمایه‌گذاران احتمالی نیز مذاکره کرده و اقداماتی برای فروش سهام خود انجام داده است. طبق اعلام منابع بلومبرگ هنوز سهم‌بندی نهایی اعلام نشده و در نهایت ممکن است شرایط معامله نیز تغییر کند.

در این شرکت مایکروسافت نیز حدود ۴۹ درصد سهم دارد. همچنین مدیرعامل آن سم آلتمن و رئیس شرکت نیز گرگ براگمن است. این دو نفر در حال حاضر مدیریت شرکت OpenAI را بر عهده دارند. این شرکت فعال در زمینه هوش مصنوعی در صورتی که معامله خود را با ارزش ۸۶ میلیارد دلار انجام دهد پس از اسپیس ایکس و شرکت مادر تیک تاک در رتبه سوم شرکت‌های با ارزش جهان قرار می‌گیرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال