نمایش قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی سامسونگ در ۸ شهر جهان انجام می‌شود

طبق اعلام سامسونگ پس از رویداد گلکسی آن پکد مراکز تجربی سامسونگ در ۸ شهر جهان راه اندازی می‌شود تا با استفاده از آن بتوان قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را مشاهده کرد. این شهرها شامل بانکوک، سئول، لندن، برلین، دوبی، نیویورک، پاریس و بارسلون خواهد بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری […]

طبق اعلام سامسونگ پس از رویداد گلکسی آن پکد مراکز تجربی سامسونگ در ۸ شهر جهان راه اندازی می‌شود تا با استفاده از آن بتوان قابلیت‌های هوش مصنوعی گلکسی را مشاهده کرد. این شهرها شامل بانکوک، سئول، لندن، برلین، دوبی، نیویورک، پاریس و بارسلون خواهد بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سری گلکسی اس ۲۴ به عنوان نسل بعدی گوشی‌های پرچمدار سامسونگ همراه با قابلیت‌های هوش مصنوعی این شرکت در تاریخ ۲۷ دی ماه معرفی خواهد شد. این شرکت کره‌ای قصد دارد فضای تجربه مربوط به این هوش مصنوعی را در ۸ شهر جهان افتتاح کند طرفداران ویژگی‌های هوش مصنوعی گلکسی می‌توانند قابلیت‌های آن را مورد استفاده قرار دهند.

در این مراکز کاربران می‌توانند نوآوری‌های مربوط به این هوش مصنوعی در محصولات را مشاهده کنند. استفانی چوی رئیس بازاریابی کسب و کار تجربه موبایل در شرکت سامسونگ در این مورد می‌گوید: این تجربه برای اولین بار به طرفداران گلکسی ایجاد می‌شود و آنها می‌توانند در این دوره‌های جدید نوآوری‌ها را از نزدیک تماشا کرده و گلکسی AI قرار است به این افراد اجازه دهد تا پتانسیل خود را کشف کنند. مهمترین ویژگی این هوش مصنوعی در گوشی های گلکسی استفاده از آن در مرورگر و ساخت ویدیوهای اسلوموشن خواهد بود. همچنین در خلاصه سازی صفحات وب و متون نیز کاربرد دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال