گوشی‌هوشمند Z2 سامسونگ با سیستم‎عامل تایزن این هفته عرضه می‌شود

طبق گزارش جدیدی که به گوش می‎رسد، گوشی‎هوشمند در پیش روی Z2 سامسونگ به صورت رسمی این هفته در تاریخ 21 مرداد رونمایی خواهد شد. این گزارش اعلام می‎کند که این رونمایی در کشور هند رخ خواهد داد و این دستگاه با قیمتی برابر 4499 روپیه‎ی هند (در حدود 67 دلار) روانه‎ی بازار خواهد شد. […]

طبق گزارش جدیدی که به گوش می‎رسد، گوشی‎هوشمند در پیش روی Z2 سامسونگ به صورت رسمی این هفته در تاریخ 21 مرداد رونمایی خواهد شد. این گزارش اعلام می‎کند که این رونمایی در کشور هند رخ خواهد داد و این دستگاه با قیمتی برابر 4499 روپیه‎ی هند (در حدود 67 دلار) روانه‎ی بازار خواهد شد.

این گزارش هم‎چنین قید می‎کند که Z2 تنها گوشی رونمایی شده از سوی سامسونگ نخواهد بود، بلکه به همراه آن‎ها گوشی‎های گلکسی نوت 7 سامسونگ و Galaxy A9 Pro نیز دیده خواهند شد. باید اشاره داشت که شایعاتی که تاکنون وجود داشته است اشاره به تاریخ رونمایی از گوشی‎هوشمند Z2 سامسونگ در مهرماه دارند.

در صورتی که اطلاع ندارید باید بگوییم که این دستگاه تاییدیه‎ی بلوتوث و وای‎فای را در حال حاضر دریافت کرده است و جدا از قاره‎ی آسیا، در بازارهای منتخب آفریقا نیز ارائه خواهد شد، این گوشی اولین محصول سامسونگ به شمار می‎رود که دارای سیستم‎عامل تایزن است. مشخصات فنی شایعه‎ شده‎ی فعلی آن اشاره به یک پردازنده‎ی 4 هسته‎ای، صفحه‎ی نمایش 4.5 اینچی، یک گیگابایت رم، سیستم‎عامل تایزن نسخه‎ی 3.0 و باتری با ظرفیت 2000 میلی‎آمپر ساعت دارند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال