رابطه میان آسیب‌پذیری در مقابل ویروس آنفولانزا و دوران کودکی

محققان در تحقیقات اخیر خود دریافتند که آلوده شدن به یک ویروس در دوران کودکی می تواند در سلامتی افراد در بزرگسالی تاثیر بگذارد. این تغییرات که نشانه آنتی ژنیک نیز گفته می شود، نشان می دهد که ویروس مورد نظر تا باقی عمر در بدن شما باقی می ماند. تحقیق بر روی این موضوع […]

محققان در تحقیقات اخیر خود دریافتند که آلوده شدن به یک ویروس در دوران کودکی می تواند در سلامتی افراد در بزرگسالی تاثیر بگذارد. این تغییرات که نشانه آنتی ژنیک نیز گفته می شود، نشان می دهد که ویروس مورد نظر تا باقی عمر در بدن شما باقی می ماند. تحقیق بر روی این موضوع در ابعاد جدید پیگیری شد و رابطه ای جدید میان مقابله با ویروس آنفولانزا و سال تولد بدست آمد.

به گزارش سرویس اخبار تکنولوژی تک‌نیوز و به نقل از NEW ATLAS، شیوع یک نوع ویروس آنفولانزا و یا هر ویروس دیگر در فصل سرما به مسئولان بهداشت کمک می کند تا بهتر بتوانند جلوی شیوع آن را بگیرند. چیزی که در فصل سرمای سال 2018 و 2019 اتفاق افتاد برخلاف این موضوع بوده است. ویروس آنفولانزا که به دو زیر گروه تقسیم میشود و از عوامل بوجود آمدن سرفه، درد و تب هستند، بصورت همزمان در بین مردم شیوع پیدا کردند. این امر باعث بوجود آمدن دو نوع آنفولانزای H1N1 و H3N2 شده بود.

در تحقیقات انجام شده رابطه بین سن افراد و اولین زیر گروه این ویروس بررسی شد. چیزی که مفهوم نشانه آنتی ژنیک را بیشتر نشان می دهد. تحقیقات پیش از این رابطه بین سن افراد و نوع مشخصی از آنفولانزا را مشخص کرده بود. اما در تحقیقات جدید تغییر حساسیت نسبت به یک نوع ویروس و تغییر جهت آن به سمت نوع دیگر در یک فصل بوده است. ایمن بودن فرد نسبت به آن ویروس در زمان کودکی به فرد کمک می کند تا در آینده با ایمنی بیشتری در مقابل ویروس ها باشد. پیشینه ایمنی فرد کمک می کند تا فرد نسبت به آسیب پذیری و یا مقاوم بودن خود اطلاع پیدا کند. چنین جامعه ای در معرض خطر کمتری قرار خواهد گرفت و مراقبت های بهداشتی نیز راحت تر خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال