با انتشار هوش مصنوعی مولد اپل باید در انتظار جهش بزرگ بعدی این شرکت بود

مدیرعامل اپل با اعلام ایجاد تحولات هیجان انگیز در این شرکت از عرضه هوش مصنوعی مولد اپل با قابلیت‌های جدید تا اواخر سال جاری میلادی خبر داد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق افشاگری جدیدی که انجام شده است مدیرعامل اپل به توسعه هیجان انگیز و تحول آفرین این شرکت اشاره کرده […]

مدیرعامل اپل با اعلام ایجاد تحولات هیجان انگیز در این شرکت از عرضه هوش مصنوعی مولد اپل با قابلیت‌های جدید تا اواخر سال جاری میلادی خبر داد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طبق افشاگری جدیدی که انجام شده است مدیرعامل اپل به توسعه هیجان انگیز و تحول آفرین این شرکت اشاره کرده و گفته است اپل روی حوزه هوش مصنوعی مولد تمرکز دارد. به گفته تیم کوک این شرکت قصد دارد ویژگی‌های جدیدی را مبتنی بر هوش مصنوعی تا اواخر سال جاری میلادی معرفی کند. البته به جزئیات خاصی در مورد این قابلیت‌ها اشاره نشده است اما بیانیه اخیر تیم کوک باعث ایجاد حس هیجان و انتظار در بین علاقمندان به اپل و جامعه فناوری شده است.

هوش مصنوعی مولد با کاربردهای مختلف در سال‌های اخیر بسیار چشمگیر ظاهر شده است. از کاربردهای مختلف این فناوری می‌توان به تولید زبان طبیعی تولید محتوا و ترکیب تصویر اشاره کرد که در واقع نقطه قوت اصلی در این نوآوری‌ها محسوب می‌شود. از طرفی ورود غول فناوری نظیر اپل در این حوزه میتواند نشان از یک حرکت استراتژیک و استفاده از قدرت هوش مصنوعی به روش‌های جدید باشد.

از طرفی بسیاری از کاربران می‌دانند که حضور اپل در این حوزه به طور بالقوه با افزایش تجربیات کاربری از طریق فضای محصولات و خدمات همراه خواهد بود. البته هنوز قابلیت‌های هوش مصنوعی مولد اپل مشخص نشده و همانند یک راز محفوظ مانده است. اما سابقه نوآوری‌های این شرکت نشان می‌دهد احتمالاً در آینده باید قابلیت‌های ارائه شده توسط اپل تاثیر زیادی روی چشم انداز این فناوری بگذارد. با توجه به اینکه اپل همیشه به دنبال جابجا کردن مرزهای نوآوری و فناوری است رونمایی از این قابلیت نیز می‌تواند لحظه تعیین کننده‌ای برای این شرکت محسوب شود.

اکنون اپل به دنبال افزایش افق‌های جدید در صنعت فناوری هوش مصنوعی بوده و احتمالاً باید تا رونمایی بزرگ این شرکت و جهش بعدی اپل منتظر ماند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال