اکنون هوش مصنوعی یوتیوب خلاصه محتواهای ویدیویی را نمایش می‌دهد

طبق گفته‌های گوگل و اضافه شدن قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی به ابزارهای این شرکت اکنون یوتیوب به صورت آزمایشی می‌تواند ویدیوهای انگلیسی را به صورت خلاصه به کاربران نمایش دهد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وب سایت خود قابلیت جدید یوتیوب را معرفی کرده است. به گفته گوگل این ابزار […]

طبق گفته‌های گوگل و اضافه شدن قابلیت‌های مختلف هوش مصنوعی به ابزارهای این شرکت اکنون یوتیوب به صورت آزمایشی می‌تواند ویدیوهای انگلیسی را به صورت خلاصه به کاربران نمایش دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، گوگل در وب سایت خود قابلیت جدید یوتیوب را معرفی کرده است. به گفته گوگل این ابزار می‌تواند خلاصه‌ای متنی از ویدیوهای انگلیسی به کاربر ارائه کند. همچنین امکان مشاهده محتوای ویدیو با سرعت بالا برای کاربران وجود دارد. در حال حاضر این قابلیت تنها برای ویدیوهای انگلیسی ارائه می‌شود و کاربران می‌توانند از این قابلیت به صورت خودکار استفاده کنند.

به گفته گوگل آنچه که توسط این ابزار به کاربران نشان داده می‌شود با هر آنچه که خالق ویدئو ارائه کرده است متفاوت خواهد بود. در حال حاضر تنها گروه کوچک از کاربران امکان آزمایش این ابزار را دارند. همچنین هنوز کشورهای قابل دسترسی به این ابزار اعلام نشده اما با توجه به اینکه تنها برای زبان انگلیسی عرضه شده است می‌توان نتیجه گرفت در حال حاضر کاربران در سراسر جهان به آن دسترسی ندارند.

یوتیوب اعلام کرد در صورتی که کاربران امکان دسترسی به این ابزار را دارند بازخورد آن را به اشتراک بگذارند. در حال حاضر هنوز هیچ اطلاعاتی از این ابزار و نمونه کار آن در خلاصه‌سازی منتشر نشده است. همچنین قرارگیری این ابزار در کدام بخش از رابط کاربری این پلتفرم نیز نامشخص است. طبق اطلاع گوگل متن خلاصه شده در صفحه ویدیو و صفحه جستجو قابل مشاهده خواهد بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال