ابزار هوش مصنوعی جدید یوتیوب صدای کاربران را شبیه صدای خواننده مورد نظرشان می‌کند

یوتیوب از دارد ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ارائه کند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند صدای خود را همانند خواننده‌های مورد نظر خود درآورده و شبیه به آنها آواز بخوانند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب به عنوان زیر مجموعه خانواده گوگل در حال توسعه نوعی ابزار هوش مصنوعی جدید […]

یوتیوب از دارد ابزار هوش مصنوعی جدیدی را ارائه کند که با استفاده از آن کاربران می‌توانند صدای خود را همانند خواننده‌های مورد نظر خود درآورده و شبیه به آنها آواز بخوانند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یوتیوب به عنوان زیر مجموعه خانواده گوگل در حال توسعه نوعی ابزار هوش مصنوعی جدید است که با استفاده از آن کاربران می‌توانند صدای خود را مشابه صدای خواننده مورد علاقه خود درآورده همانند او آواز بخوانند.

طبق گزارش اخیر بلومبرگ این پلتفرم جدید طی تماس با شرکت‌های موسیقی قصد دارد برای آموزش ابزار هوش مصنوعی و دریافت حقوق آهنگ‌ها با آنها مکاتبه کند. با استفاده از ابزار جدید یوتیوب کاربران می‌توانند صدای خود را مشابه صدای خواننده‌های مشهور تبدیل کرده و آن را ثبت کنند. البته به نظر می‌رسد هنوز هیچ کدام از شرکت‌های بزرگ موسیقی تاییدی بابت این موضوع ارائه نکردند. از طرفی یوتیوب نیز با توجه به سابقه خود در صنعت موسیقی قصد دارد با اطمینان از استفاده قانونی از فناوری هوش مصنوعی در این مسیر قدم بگذارد.

یوتیوب اوایل ماه جاری نیز برخی قابلیت‌های جدید را با بهره‌گیری از هوش مصنوعی معرفی کرده بود. به عنوان مثال کاربران می‌توانند از هوش مصنوعی برای تطبیق صدا با محتوای مورد نظر و یا جستجو با صدای آهنگ استفاده کنند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال