اولین تصاویر از ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند به بیرون درز کرد!

به طور مشخص شرکت مایکروسافت درصدد یک پارچه سازی سیستم عامل خود، هم در ظاهر و هم در باطن می باشد.  به نظر میرسد با اینکه سیستم عامل ها در دستگاه های مختلف از نظر ظاهری کمی متفاوت هستند، اما در باطن شباهت های بسیاری خواهند داشت. برای مثال از یک کرنل عمومی در آنها […]

به طور مشخص شرکت مایکروسافت درصدد یک پارچه سازی سیستم عامل خود، هم در ظاهر و هم در باطن می باشد.  به نظر میرسد با اینکه سیستم عامل ها در دستگاه های مختلف از نظر ظاهری کمی متفاوت هستند، اما در باطن شباهت های بسیاری خواهند داشت. برای مثال از یک کرنل عمومی در آنها استفاده خواهد شد و همه ی آنها از یک فروشگاه نرم افزار استفاده خواهند کرد.

Captu1665re

تعداد کمی تصویر از نسخه ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند به بیرون درز پیدا کرده است. این تصاویر حرف ها و وعده های مایکروسافت را در طی مراسم معرفی ویندوز ۱۰،  تایید میکنند. در کنار محیط کاربری عمومی کاشی کاری شده،  یک سیستم جدید برای نمایش اعلان ها به صورت عمومی و در تمامی دستگاه های ویندوز ۱۰ شما، در این سیستم عامل وجود دارد. برای مثال پاک کردن یک اعلان در یکی از دستگاه های شما، باعث پاک شدن آن اعلان در دیگر دستگاه های شما خواهد شد.

Captur232

ویندوز ۱۰ برای تلفن های هوشمند مجهز به مجموعه ی کاملی از برنامه های آفیس خواهد بود. نوار ابزار در نسخه ی جدید برنامه های آفیس، کوچکتر و جمع تر طراحی شده است تا بهتر و ساده تر بتوان از آن در تلفن های هوشمند استفاده کرد.

در ویندوز ۱۰ برای موبایل، کاشی های زنده همچنان وجود دارند، اما اینبار زنده تر از همیشه! همچنین برخلاف ویندوزفون ۸.۱، شما میتوانید تصویر دلخواه خود را در پیش زمینه سیستم عامل قرار دهید. اما بهترین قسمت این سیستم عامل، یک پارچه بودن و همگانی بودن برنامه ها و نرم افزار ها برای دستگاه های مختلف مانند لپ تاپ ها و تبلت ها و تلفن های هوشمند، می باشد. به طوری که شما می توانید به وسیله یکی از دستگاه های خود، سایر دستگاه های خود را که مجهز به ویندوز ۱۰ هستند، کنترل کنید.

Capturwwe

همه ی ما منتظر هستیم تا در همین روز ها، نسخه ی پیش نمایش ویندوز ۱۰ را برای تلفن های خود، دریافت کنیم. شما هم مانند ما هیجان زده اید؟!

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال