اولین دفتر آسیایی OpenAI با هدف کشف بازارهای جهانی در ژاپن راه اندازی شد

سم آلتمن سومین دفتر بین المللی شرکت OpenAI را به عنوان اولین دفتر آسیایی این شرکت در ژاپن افتتاح کرد. پیش از این شعبه‌های لندن و دوبلین را نیز راه‌اندازی کرده بود. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد گسترش فعالیت شرکت OpenAI در آسیا منتشر شده […]

سم آلتمن سومین دفتر بین المللی شرکت OpenAI را به عنوان اولین دفتر آسیایی این شرکت در ژاپن افتتاح کرد. پیش از این شعبه‌های لندن و دوبلین را نیز راه‌اندازی کرده بود.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این گمانه‌زنی‌های مختلفی در مورد گسترش فعالیت شرکت OpenAI در آسیا منتشر شده بود اکنون این شرکت دفتر جدید خود را در ژاپن و در شهر توکیو افتتاح کرد. این سومین دفتر بین المللی OpenAI و نخستین دفتر آسیایی این شرکت محسوب می‌شود. طبق اعلام سم آلتمن در یک پیام ویدیویی این دفتر می‌تواند آغاز کننده مشارکتی بلند مدت با کشور ژاپن به شمار رود.

طبق گزارشی که توسط رویترز منتشر شده است. OpenAI با حمایت مایکروسافت به دنبال راه‌اندازی دفاتر بین المللی و گسترش قلمرو خود حتی در آسیا است. همچنین این شرکت قصد دارد مدل جدیدی از GPT-4 را به زبان ژاپنی و به صورت سفارشی توسعه دهد. آلتمن در یک پیام ویدیویی در این مورد گفته است: دفتر آسیایی در توکیو و افتتاح آن اولین قدم در یک برنامه بلند مدت برای مشارکت بیشتر با مردم ژاپن، کسب و کارها، موسسات تحقیقاتی و دولتمردان در این کشور خواهد بود.

به گفته آلتمن تادائو ناکازاکی اکنون به عنوان رئیس این شعبه منصوب شده است. وی پیش از این مسئولیت سرویس وب آمازون در ژاپن را بر عهده داشته است. همچنین ناکازاکی در اوایل امسال حدود ۱۴.۶ میلیارد دلار سرمایه برای گسترش زیرساخت‌های ابری در این کشور جمع آوری کرده بود.

OpenAI برای بهینه‌سازی مدل‌های هوش مصنوعی خود برای کمک به کسب و کارها و شرکت‌ها در ژاپن قول‌هایی را داده است. یکی از آنها توسعه مدل سفارشی GPT-4 به زبان ژاپنی است. این نسخه جدید به عنوان مدل مقرون به صرفه و سریع در ماه‌های آینده عرضه خواهد شد و امکان ترجمه و خلاصه‌سازی متون ژاپنی را فراهم خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال