گوشی‌ هوشمند گلکسی J3 Pro سامسونگ رونمایی شد

گوشی‎های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ قوی‎ترین دستگاه‎های این شرکت تا به امروز هستند. این دو گوشی‎ هوشمند فروش بسیار خوبی برای سامسونگ به ارمغان آورده و به لطف آن‎ها، سامسونگ موفق شده‎ تا حد زیادی میزان سود خود را افزایش دهد. با وجود این، این شرکت مستقر در کره‎ی جنوبی […]

گوشی‎های هوشمند گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج سامسونگ قوی‎ترین دستگاه‎های این شرکت تا به امروز هستند. این دو گوشی‎ هوشمند فروش بسیار خوبی برای سامسونگ به ارمغان آورده و به لطف آن‎ها، سامسونگ موفق شده‎ تا حد زیادی میزان سود خود را افزایش دهد. با وجود این، این شرکت مستقر در کره‎ی جنوبی قصد دارد گوشی‎های زیادی را در یک سال روانه‎ی بازار کند، از جمله یک تعداد دستگاه‎‎های رده‎پایین، نظیر گوشی‎ها‎ی سری “گلکسی J” . در همین راستا هم اخیرا گوشی گلکسی J2 نسخه‎ی 2016 در تست‎های بنچمارک GFXBench و AnTuTU ظاهر شده و حتی توسط FCC (کمیته ملی ارتباطات ایالات متحده) مورد تایید قرار گرفته، ولی هنوز از این گوشی هنوز رونمایی نشده است. اوایل این ماه شاهد این بودیم که تصاویر رندری از گوشی جدید گلکسی J3 منتشر و این شرکت حالا به صورت رسمی از آن رونمایی کرده است.

سامسونگ گوشی Galaxy J3 را معرفی کرده و این گوشی هوشمند در چین تحت عنوان  Galaxy J3 Pro رونمایی شده است. این گوشی یک مدل ابتدایی به شمار می‎رود و در وب‎سایت رسمی سامسونگ لیست شده است. این گوشی در اختیار یکی از بزرگ‎ترین اپراتورهای چین یعنی China Telecom قرار گرفته و این فرض وجود دارد که سامسونگ در هفته‎های آتی آن را در اختیار بازارهای دیگر نیز قرار ‎دهد. Galaxy J3 Pro دارای یک صفحه‎ی نمایش Super AMOLED با رزولوشن 720p و ابعاد 5 اینچ، 2 گیگابایت رم و 16 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داخلی به همراه پشتیبانی از کارت حافظه‎ی خارجی است. این دستگاه مجهز به چیپست 64 بیتی اسنپ‎دراگون 410 با پردازنده‎ی 4 هسته‎ای به همراه پردازنده‎ی گرافیکی Adreno 306 برای کنترل امور گرافیکی، است.

در پشت گوشی Galaxy J3 Pro یک دوربین 8 مگاپیکسلی (با زاویه‎ی بازشدگی دیافراگم f/2.0) دیده می‎شود و در قسمت جلو هم دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی را داریم. سیستم‎عامل اندروید آب‎نبات چوبی 5.1 از پیش نصب شده است و در راس آن رابط کاربری سفارشی سامسونگ را مشاهده خواهید کرد. این گوشی دو سیم‎کارت‎خور است و از شبکه‎ی 4G LTE پشتیبانی می‎کند و باتری با ظرفیت 2650 میلی‎آمپری نیز به همراه این مشخصات دیده می‎شود.

همان‎طور که می‎توانید ببینید، این گوشی به نسبت نسل قبلی خود، که یک سیستم روی چیپ رده‎پایین‎تر، 1.5 گیگابایت رم و تنها 8 گیگابایت فضای ذخیره‎سازی داشت، تا حدی قدرتمندتر است. گوشی گلکسی J3 Pro سامسونگ 990 یوان در چین قیمت دارد و به زودی از طریق اپراتور تلفن China Telecom، برای آن‎دسته از افرادی که نسبت به آن علاقه دارند، به منظور خرید موجود خواهد بود. به محض شنیدن اخبار جدیدتر در رابطه با تصمیم سامسونگ مبنی بر عرضه‎ی بین‎المللی این گوشی، شما را در جریان قرار خواهیم داد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال