تست باتری Sony Xperia Z3 Compact

باید اعتراف کرد ورژن کوچکتر پرچمدار جدید سونی، گذشته از تمام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبش، یک تلفن هوشمند با عمر باتری عالی است. زد 3 کامپکت دارای نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن 1280 × 720 پیکسل است که چگالی پیکسل نمایشگر اش 319 پیکسل بر اینچ میشود. این تلفن هوشمند با پردازنده […]

باید اعتراف کرد ورژن کوچکتر پرچمدار جدید سونی، گذشته از تمام مشخصات سخت افزاری و نرم افزاری خوبش، یک تلفن هوشمند با عمر باتری عالی است.

زد 3 کامپکت دارای نمایشگر 4.6 اینچ با رزولوشن 1280 × 720 پیکسل است که چگالی پیکسل نمایشگر اش 319 پیکسل بر اینچ میشود. این تلفن هوشمند با پردازنده 4 هسته ای 2.5 گیگاهرتز کوالگام اسنپدراکون 801، حافظه رم 2 گیگابایت، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل افزایش از طریق کارت حافظه، دوربین 20 مگاپیکسل، دوربین جلوی 2.1 مگاپیکسل و استاندارد IP68 (مقاومت حداقل 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب) برای خودش در سطح یک پرچمدار خیلی خوب است.

اما گذشته از اینها، حالا میدانیم که با حجم باتری 2600 میلی آمپری این تلفن هوشمند، میتوانیم 16 ساعت و 40 دقیقه مکالمه در شبکه 3G داشته باشیم، تقریبا 15 ساعت ویدئو تماشا کنیم یا به همین مقدار وبگردی کنیم!

این اعداد تقریبا آن را از هر تلفن هوشمندی در سطح بالاتری نگه میدارد.

در نهایت اگر شما بطور منظم روزی یک ساعت تماس تلفنی داشته باشید، یک ساعت وبگردی و یک ساعت تماشای ویدئو، باتری زد 3 کامپکت 101 ساعت دوام خواهد آورد! یعنی کمی بیشتر از 4 روز کامل میتوانید بدون نگرانی از بابت میزان باتری و نیاز به شارژ، از تلفن هوشمند خود استفاده کنید.

نظر شما در مورد این تلفن هوشمند چیست؟ آیا شما هم از جمله افرادی هستید که خیلی به مصرف بهینه ی باتری و عمر باتری حساس هستند؟

لینک کوتاه | منبع : Gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال