ویدئو : به کمک این تکنولوژی جدید می‌توانید قفل گوشی خود را به وسیله‌ی اسکن چشم‌هایتان باز کنید!

مدت زیادی از معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Vivo X5 Pro نمی‌گذرد و یکی از جالب‌ترین تکنولوژی‌هایی که در این گوشی‌هوشمند به کار رفته، استفاده از سنسور اسکنر چشم بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. پیشتر کاربران برای باز کردن قفل گوشی خود و یا استفاده از برخی از نرم‌افزارها، از سنسور حسگر […]

مدت زیادی از معرفی رسمی گوشی‌هوشمند Vivo X5 Pro نمی‌گذرد و یکی از جالب‌ترین تکنولوژی‌هایی که در این گوشی‌هوشمند به کار رفته، استفاده از سنسور اسکنر چشم بوده که مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. پیشتر کاربران برای باز کردن قفل گوشی خود و یا استفاده از برخی از نرم‌افزارها، از سنسور حسگر اثر انگشت بهره می‌بردند اما به نظر می‌رسد از این پس گوشی‌های هوشمند با اسکن کردن عنبیه‌ی چشمان شما، امنیت بیشتری را برای شما به همراه خواهند داشت.

در کنار این گوشی‌هوشمند چینی، شرکت ژاپنی NTT Docomo نیز قصد دارد تا گوشی جدید خود را با نام Fujitsu Arrows NX F-04G و با داشتن تکنولوژی مشابه عرضه نماید. توجه داشته باشید که عنبیه هر فردی همانند اثر انگشت او، موردی بی‌همتا بوده و عنبیه هیچ کسی با فرد دیگری مشابه نیست. حالا این شرکت ژاپنی به کمک یک دوربین و یک فلاش اینفرارد، قصد دارد تا امنیت گوشی خود را تضمین نماید.

البته اگر بخواهیم نگاهی کلی نیز به این گوشی‌هوشمند داشته باشیم باید بدانید که این محصول جدید از صفحه‌نمایشی 5.2-اینچی با وضوح تصویر 2K و تراکم پیکسلی 565 پیکسلی در اینچ بهره خواهد برد. همچنین گوشی Fujitsu Arrows NX F-04G با داشتن 3 گیگابایت حافظه‌ی رم و 32 گیگابایت حافظه‌ی داخلی، رقیبی جدی برای سایر شرکت‌های تولید کننده‌ی تلفن‌های هوشمند خواهد بود.

بسیاری از کاربران و مصرف‌کنندگان آمریکایی و اروپایی، امیدوار هستند که این اسکنرها در نسخه‌ای از گوشی‌هوشمند Vivo X5 Pro که برای این قاره‌ها عرضه می‌گردد، وجود داشته باشد اما به نظر نمی‌رسد که امسال، چنین چیزی در آمریکا و اروپا محقق شود. البته خبرهای خوبی در مورد تلاش سامسونگ برای رسیدن به این تکنولوژی نیز وجود دارد و حتی این اخبار به صورت شایعاتی از سال 2014 و زمانی که سامسونگ، گوشی‌هوشمند Galaxy S5 را عرضه کرد وجود داشت. بسیاری از افراد معتقد بودند که این تکنولوژی در گوشی‌هوشمند Galaxy S5 دیده می‌شود اما این اتفاق نیفتاد و به جای آن، سنسور حسگر اثر انگشت جای اسکنر چشم را در این گوشی گرفت.

در ادامه می‌توانید این ویدئو را مشاهده و با این تکنولوژی جدید آشنا شوید:

[aparat]http://www.aparat.com/v/V2ran[/aparat]

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال