لومیا 1525 با اسنپدراگون 801 به بازار خواهد آمد

نوکیا اولین فبلت ویندروز فونی خود را اواخر سال پیش عرضه کرد، و با اشتیاق فراوانی از سوی بازار مصرف نیز روبه رو شد. طراحی خوب و عملکرد مناسب دوربین این دستگاه بسیار به چشم آمد اما تنها از سوی اپراتور AT &T در آمریکا پشتیبانی می شد. اکنون دستگاهی دیگر در راه است تا نواقص […]

نوکیا اولین فبلت ویندروز فونی خود را اواخر سال پیش عرضه کرد، و با اشتیاق فراوانی از سوی بازار مصرف نیز روبه رو شد. طراحی خوب و عملکرد مناسب دوربین این دستگاه بسیار به چشم آمد اما تنها از سوی اپراتور AT &T در آمریکا پشتیبانی می شد.

اکنون دستگاهی دیگر در راه است تا نواقص محصول سال گذشته را جبران نماید، لومیا 1525 با برند Nokia by Microsoft چندی بعد به بازار خواهد آمد.

لومیای جدید با ویندوز فون 8.1 و پردازنده ی اسنپدراگون 801 نواقص مدل قبلی را با پردازنده ی اسنپدراگون 800 جبران خواهد کرد.

نکته ی مثبت دیگر عدم محدودیت این محصول به AT&T آمریکا است و توسط دو اپراتور بزرگ دیگر یعنی وریزون وایرلس و تی موبایل نیز پشتیبانی خواهد شد.

این تمام اطلاعاتی بود که درباره فبلت جدید نوکیا باهمکاری مایکروسافت به دست رسیده است.منتظر اخبار بعدی ما از نوکیا و مایکروسافت باشید.

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال