آمریکا از هوش مصنوعی برای تقویت پهپادها در سیستم نظامی خود استفاده می‌کند

ایالات متحده قصد دارد با تولید ناوگانی از پهپادهای کوچک و هوشمند با تهدید احتمالی کشورهای خارجی مبارزه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد ایالات متحده به فکر گسترش ناوگان پهبادهایی با قابلیت هوش مصنوعی است که می‌تواند باعث تقویت بیشتر توان نظامی این کشور شود. همچنین […]

ایالات متحده قصد دارد با تولید ناوگانی از پهپادهای کوچک و هوشمند با تهدید احتمالی کشورهای خارجی مبارزه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای منتشر شده نشان می‌دهد ایالات متحده به فکر گسترش ناوگان پهبادهایی با قابلیت هوش مصنوعی است که می‌تواند باعث تقویت بیشتر توان نظامی این کشور شود. همچنین پهپادها و سایر سیستم‌های مورد استفاده در این ناوگان نیز از طریق هوش مصنوعی بهینه خواهند شد.

طبق گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال یک مقام وزارت دفاع این کشور اعلام کرد ایالات متحده به دنبال ایجاد یک سیستم جدید بر پایه هوش مصنوعی است که علاوه بر هوشمند و ارزان بودن بتواند در برابر تهدید کشورهای نظیر چین مقابله کند.

برخی منابع آگاه در این مورد گفته‌اند وزارت دفاع آمریکا قابلیت‌های جدیدی را به پهپادهای قبلی اضافه خواهد کرد. یکی از ویژگی‌های اضافه شده احتمالاً حسگرهای ویژه‌ای است که می‌توانند نظارت ویژه‌ای بر فعالیت‌های نظامی داشته باشند. احتمالاً آمریکا در آینده نزدیک ناوگانی از پهپادهای خورشیدی را توسعه می‌دهد که قادر خواهند بود از فاصله‌های بسیار زیاد اطلاعات را مخابره کنند. همچنین احتمال تقویت توان دفاعی از طریق شبکه‌های خودمختار زمینی و فضایی برای لجستیک وجود دارد

در حال حاضر نیز ایالات متحده شبکه بزرگی از پهپادهای نظارتی از نوع زمینی هوایی و دریایی را در اختیار دارد و قصد دارد توسعه آنها را مبتنی بر هوش مصنوعی آغاز کند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال