بینگ چت با دو قابلیت جدید در موبایل در دسترس کاربران قرار گرفت

چت بات مایکروسافت به نام بینگ با ویژگی جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته و اکنون می‌توان با بهبود دسترسی و پشتیبانی بهتر از آن استفاده کرد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت چت بات بینگ را هنوز در مرحله پیش نمایش نگه داشته است. با این حال همچنان ویژگی‌های جدیدی به […]

چت بات مایکروسافت به نام بینگ با ویژگی جدیدی در اختیار کاربران قرار گرفته و اکنون می‌توان با بهبود دسترسی و پشتیبانی بهتر از آن استفاده کرد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مایکروسافت چت بات بینگ را هنوز در مرحله پیش نمایش نگه داشته است. با این حال همچنان ویژگی‌های جدیدی به این چت بات اضافه می‌شود. پیش از این نسخه مرورگر دسکتاپ بینگ چت در اج به ویژگی جدیدی مجهز شد که با کمک آن کاربران می‌توانستند چت‌های خود را با بینگ روی گوشی نیز ادامه دهند.

اخیرا این غول فناوری مراحل آزمایشی ادغام بینگ چت و مایکروسافت لانچر را پشت سر گذاشته و ویژگی جدید را برای کاربران عرضه کرده است. بنابراین کاربران می‌توانند از طریق مایکروسافت لانچر در گوشی اندرویدی به این چت بات دسترسی پیدا کنند.

البته امکان دسترسی به بینگ چت بدون نیاز به لانچر مایکروسافت از طریق اپلیکیشن موبایل بینگ و ویجت آن نیز وجود دارد. در حال حاضر کاربران مایکروسافت لانچر بدون نیاز به نصب برنامه بینگ می‌توانند از این قابلیت استفاده کنند.

مایکروسافت اخیراً با اضافه کردن ویژگی‌های جدید تلاش داشته است تا تعداد کاربران چت بات خود را افزایش دهد. مایکروسافت اوایل ماه اخیر امکان دسترسی به بینگ چت را برای تمام کاربران کروم دسکتاپ مهیا کرده بود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال