ChatGPT پس از دسترسی به اینترنت با DALL-E 3 در نسخه بتا ادغام می‌شود

پیش از این در گزارشی اعلام شد ChatGPT در نسخه بتای خود امکان دسترسی به اینترنت را پیدا کرده است. اکنون به طور رسمی این ویژگی به ChatGPT اضافه شد و علاوه بر آن در نسخه بتا نیز مشترکان پلاس و Enterprise امکان تولید تصویر با کمک DALL-E 3 را خواهند داشت. به گزارش سرویس […]

پیش از این در گزارشی اعلام شد ChatGPT در نسخه بتای خود امکان دسترسی به اینترنت را پیدا کرده است. اکنون به طور رسمی این ویژگی به ChatGPT اضافه شد و علاوه بر آن در نسخه بتا نیز مشترکان پلاس و Enterprise امکان تولید تصویر با کمک DALL-E 3 را خواهند داشت.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، امکان دسترسی به سرویس‌های اینترنتی توسط OpenAI از اوایل ماه مارس فراهم شده بود. این شرکت از طریق موتور جستجوی مایکروسافت به نام بینگ دسترسی به اینترنت را برای چت بات خود فراهم کرد همچنین این قابلیت برای نسخه موبایلی نیز عرضه شد. البته پس از آن به دلیل امکان نمایش محتواهای پولی توسط این چت بات از دسترس خارج گردید.

شرکت OpenAI از اواخر سپتامبر چت بات خود را مجدداً به ویژگی مرور با بینگ مجهز کرد. در حال حاضر این قابلیت به نام Browse with Bing در اختیار کاربران قرار دارد. این شرکت یک ماه پس از معرفی هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 به عنوان نسخه بتا در اختیار کاربران چتبان نیز قرار داد.

در حال حاضر هوش مصنوعی تولید تصویر DALL-E 3 به صورت بتا در دو نسخه وب و موبایلی در اختیار کاربران قرار دارد و آنها می‌توانند آن را از طریق برگه جی پی تی ۴ در این چت بات فعال کنند. اکنون کاربران با این ادغام جدید کاربران راحت‌تر می‌توانند درخواست‌های خود را ارائه کرده و امکان دریافت تصویر در زمان استفاده از این چت بات وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال