گوگل در دوربین سری پیکسل ۸ از قابلیت‌های هوش مصنوعی استفاده کرده است

اخیراً خبرهایی در مورد مشخصات دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۸ منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل برخی از این قابلیت‌ها را در پرچمدار آینده خود مورد استفاده قرار داده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشخصات مربوط به دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۸ نشان می‌دهد قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی به […]

اخیراً خبرهایی در مورد مشخصات دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۸ منتشر شده که نشان می‌دهد گوگل برخی از این قابلیت‌ها را در پرچمدار آینده خود مورد استفاده قرار داده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، مشخصات مربوط به دوربین گوشی‌های سری پیکسل ۸ نشان می‌دهد قابلیت‌های هوش مصنوعی در این گوشی به کار رفته است. مجیک ادیتور پیش از این توسط گوگل برای گوشی‌های منتخب پیکسل معرفی شده بود. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا بتوانند به شیوه‌های متفاوت عکس‌های گرفته شده توسط دوربین را بازسازی کنند. همچنین این ویژگی امکان جابجایی سوژه در تصویر را به کاربر ارائه می‌کند.

ویژگی‌های هوش مصنوعی به نام Video Boost در این دوربین‌ها باعث ایجاد نمای یکنواخت تری برای عکس‌ها خواهد شد. همچنین قابلیت Audio raser یکی دیگر از ویژگی‌های گوشی‌های آینده پیکسل است که امکان حذف صداهای موجود در ویدیوها را به کاربر خواهد داد.

هوش مصنوعی در گوگل فوتوز که قابل توجه‌ترین تغییر آن خواهد بود امکان تغییر چهره افراد را به کاربران می‌دهد. البته هنوز نحوه کارکرد این قابلیت مشخص نشده است. به نظر می‌رسد این ویژگی چندین تصویر مشابه را به کاربر نشان می‌دهد تا وی بتواند از بین آنها تصویر مورد نظر خود را انتخاب کند.

در گزارش مربوط به قابلیت‌های هوش مصنوعی سری پیکسل ۸ برخی ویژگی‌های مربوط به دوربین این گوشی آمده است. اینکه دوربین سلفی ۱۰.۵ مگاپیکسلی دارای قابلیت فوکوس خودکار بوده که پیش از این در سری پیکسل ۳ نیز ارائه شده بود.

همچنین دو دستگاه پیکسل ۸ و ۸ پرو دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی خواهند بود که در آنها از سنسور سامسونگ استفاده شده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال