آموزش: چگونه بدون جلبریک کردن iOS 9 انیمیشن‌های سیستمی آن را غیرفعال کنیم؟

زمانی که از ما در رابطه با بالا بردن عملکرد دستگاه‎‎های اندرویدی سوال می‎شود، اولین ترفندی که به ذهن می‎آید غیرفعال سازی انیمیشن‎های سیستمی است. گرچه چنین چیزی عملکرد خام دستگاه را بهبود نمی‎بخشد، ولی ترفندی است که باعث می‎شود رابط کاربری سیستم عامل در بعضی از شرایط به نظر روان‎تر اجرا شود. در حالیکه […]

زمانی که از ما در رابطه با بالا بردن عملکرد دستگاه‎‎های اندرویدی سوال می‎شود، اولین ترفندی که به ذهن می‎آید غیرفعال سازی انیمیشن‎های سیستمی است. گرچه چنین چیزی عملکرد خام دستگاه را بهبود نمی‎بخشد، ولی ترفندی است که باعث می‎شود رابط کاربری سیستم عامل در بعضی از شرایط به نظر روان‎تر اجرا شود.
در حالیکه کاربران اندرویدی می‎توانند بدون نیاز به روت کردن گوشی‎های هوشمند همراه یا تبلت خود انیمیشن سیستمی را غیرفعال کنند، کاربران آیفون یا آیپد قبلا بایستی برای به رسیدن به این هدف دستگاه خود را جلبریک می‎کردند. گرچه، اخیرا مشخص شد که وجود باگ کوچکی در iOS 9 به افرادی که آیپد و آیفون دارند اجازه می‎دهد انیمینیشن‎های سیستمی را توسط گول زدن سیستم Springboard غیرفعال کنند.
برای به صورت موقتی غیرفعال کردن انیمیشن‎های سیستمی که همواره به دنبال باز کردن، بستن، یا جابجا شدن بین اپلیکیشن‎ها ظاهر می‎شوند، شما می‎توانید مسیر آموزشی زیر را طی کنید و از باگ iOS 9 استفاده کنید.
مرحله 1: قبل از ادامه دادن مطمئن شوید که صفحه کلید پایه‎ی اپل را فعال کرده‎اید. شما باید قادر باشید صفحه کلید iOS محبوب خود را زمانی که انیمیشن‎ها را غیرفعال کردید، دوباره باز کنید.
مرحله 2: با رفتن به مسیر Settings -> General -> Accessibility -> AssistiveTouch، Assistive Touch را روشن کنید. می‎توانید این کار را با دادن فرمان صوتی به سیری با “Turn on AssistiveTouch” نیز انجام دهید.
به دنبال فعال سازی AssistiveTouch، دکمه‎ی یک منوی حبابی شکل ظاهر خواهد شد.
مرحله 3: به صفحه home آیفون یا آیپد خود بروید. حباب AssistiveTouch را به گوشه‎ی پایین سمت راست صفحه بکشید.
مرحله 4: برای باز کردن Spotlight به سمت پایین سوایپ کنید، سپس برای مرخص کردن آن به سمت بالا سوایپ کنید.
مرحله 5: حالا به قسمت عجیب ماجرا می‎رسیم. شما باید مرحله‎ی قبلی را دائم و دائم تکرار کنید تا متوجه شوید که انیمیشن‎ها دیگر دیده نمی‎شوند. بسته به دستگاه‎های مختلف، تا 20 بار تکرار ممکن است نیاز باشد.
مرحله 5 (راه حل دیگر). اگر دارای یک آیفون 6 اس پلاس یا آیپدی هستید که در کامل کردن مرحله‎ی قبلی با مشکل روبرو شدید، یک روش جایگزین دیگر وجود دارد: Spotlight را باز کنید، سپس به طور مداوم دستگاه iOS خود را بچرخانید و در حین این کار البته قفل چرخش صفحه‎ی نمایش خاموش شده باشد.
نکته: انیمیشن‎های سیستمی تنها تا زمان ری بوت بعدی غیرفعال خواهند ماند.
نظر شما چیست، آیا غیرفعال کردن انیمیشن‎های سیستمی در IOS 9 باعث می‎شود عملکرد دستگاه شما روان‎تر شود؟

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال