واتساپ در نسخه آینده قابلیت پین کردن پیام را ارائه می‌کند

متا قصد دارد همراه با قابلیت‌های جدید ویژگی پین کردن پیام را نیز به واتساپ اضافه کند. قابلیت‌های دیگر از جمله منوی باز طراحی شده ارسال فایل و تصویر نیز به نسخه بتای این اپلیکیشن اضافه خواهد شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ بعد از قابلیت اضافه شدن امکان ایجاد کانال […]

متا قصد دارد همراه با قابلیت‌های جدید ویژگی پین کردن پیام را نیز به واتساپ اضافه کند. قابلیت‌های دیگر از جمله منوی باز طراحی شده ارسال فایل و تصویر نیز به نسخه بتای این اپلیکیشن اضافه خواهد شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، واتساپ بعد از قابلیت اضافه شدن امکان ایجاد کانال اکنون قابلیت‌های جدیدی را به کاربران ارائه خواهد کرد. طبق گزارش منتشر شده توسط WABetaInfo نسخه بعدی واتساپ توسط متا به ویژگی پین کردن پیام و منوی پیوست به صورت باز طراحی شده عرضه می‌شود. در حال حاضر این ویژگی از طریق آزمایش کنندگان بتا در دسترس قرار گرفته و احتمالاً طی روزهای آینده کاربران بیشتری می‌توانند از این ویژگی بهره‌مند شوند.

با استفاده از ویژگی پین کردن پیام در واتساپ کاربران می توانند پیام مورد نظر خود را در چت به مدت ۲۴ ساعت ۷ روز یا ۳۰ روز به صورت پین شده قرار دهند. همچنین امکان لغو پیام پین شده در هر زمان حتی پیش از پایان یافتن زمان انتخاب شده توسط کاربر وجود دارد.

واتساپ منوی پیوست را نیز در این اپلیکیشن باز طراحی و به روز رسانی خواهد کرد. در این منوی جدید همچنان روند اشتراک گذاری محتوا به صورت قبل بوده اما رابطه واضح‌تری در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت. ویژگی‌های جدید واتساپ از ماه‌ها پیش تاکنون به این اپلیکیشن اضافه شده و همگی آنها با هدف افزایش رضایت کاربران و بهبود تجربه آنها ارائه می‌شود.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال