امکان پخش صدا و ضبط ویدیو در عینک جدید متا با کمک هوش مصنوعی فراهم شده است

عینک جدید رونمایی شده توسط متا طی همکاری با برند ری بن ساخته شده و در آن از دوربین برای ضبط ویدیو و پخش صدا استفاده شده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا در کنفرانس اخیر خود از عینک‌های خود با نام جدید عینک هوشمند رونمایی کرده است که قرار است […]

عینک جدید رونمایی شده توسط متا طی همکاری با برند ری بن ساخته شده و در آن از دوربین برای ضبط ویدیو و پخش صدا استفاده شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، متا در کنفرانس اخیر خود از عینک‌های خود با نام جدید عینک هوشمند رونمایی کرده است که قرار است طی هفته‌های آینده به بازار وارد شود. نام جدید این عینک Rey Ban Meta Smart Glass نام دارد.‌

استفاده از این عینک هوشمند باعث می‌شود تا دیگر به هدفون نیاز نداشته و از هدفون داخلی این عینک استفاده کنید. به گفته متا محصول جدید دارای میکروفونی با بهبود چشمگیر در عملکرد است. در این عینک حدود ۵ میکروفون تعبیه شده که یکی از آنها روی پل عینک قرار دارد. بطوری که می‌توان تماس‌ها و دستورهای صوتی را به راحتی اعلام کرد. این پوشیدنی جدید مانند عینک استوریز دو دوربین داشته که می‌توان از آن برای ضبط ویدیو استفاده کرد. امکان تهیه ۵۰۰ عکس و ۱۰۰ ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای با کمک این عینک وجود دارد که در نهایت در حافظه ۳۲ گیگابایتی آن ذخیره خواهند شد. تصاویر و ویدیوهای ضبط شده با استفاده از نرم‌افزار Meta View در پلتفرم‌های متنوع متا آپلود خواهد شد.

طبق بیانیه مطبوعاتی این شرکت عینک جدید امکان بارگذاری ویدیوها به صورت زنده در فیسبوک و اینستاگرام را نیز فراهم خواهد کرد. چراغ سفید موجود در کنار شیشه عینک در هنگام ضبط ویدیو نشان می‌دهد که شما در حال ضبط و فیلمبرداری هستید و دیگران را از این موضوع آگاه خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال