شرکت OpenAI : متن تولید شده توسط هوش مصنوعی قابل تشخیص نیست

OpenAI در آخرین اظهار نظر خود در مورد تشخیص متن تولید شده توسط چت بات هوش مصنوعی اعلام کرد تاکنون ابزاری برای تشخیص این متن ساخته نشده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست اخیر OpenAI در وبلاگ این شرکت نکات مهمی در برداشت که نشان می‌دهد در حال حاضر ابزارهای هوش […]

OpenAI در آخرین اظهار نظر خود در مورد تشخیص متن تولید شده توسط چت بات هوش مصنوعی اعلام کرد تاکنون ابزاری برای تشخیص این متن ساخته نشده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پست اخیر OpenAI در وبلاگ این شرکت نکات مهمی در برداشت که نشان می‌دهد در حال حاضر ابزارهای هوش مصنوعی این شرکت توسط معلمان به عنوان ابزار کمک آموزشی مورد استفاده قرار می‌گیرد. همچنین این شرکت اعلام کرد ابزارهایی که در حال حاضر به عنوان تشخیص دهنده متن تولید شده با هوش مصنوعی به کار می‌روند هیچ کارایی ندارند.

در این بیانیه و در قسمت سوالات مربوط به ابزارهای تشخیص دهنده هوش مصنوعی و کارایی آنها آمده است: می‌توان گفت تاکنون برخی شرکت‌ها از جمله OpenAI ابزارهایی را برای شناسایی محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی منتشر کرده‌اند که هیچ کدام کارایی ندارد. این ابزارها و کارکرد آنها هنوز ثابت شده نیستند و نمی‌توانند بین محتوای تولید شده با هوش مصنوعی و محتوای تولید انسان تفاوتی قائل شوند.

این ابزارها به دلیل نداشتن معیارهای اثبات شده میتوانند نتایج مثبت کاذب را نشان دهند. بنابراین در حال حاضر به دلیل نبود هیچگونه نشانه‌ای متن تولید شده توسط هوش مصنوعی نمی‌توان آن را تشخیص داد.

با وجود عدم توانایی ابزارهای تولید شده برای تشخیص متن‌های تولیدی هوش مصنوعی هنوز انسان می‌تواند در این مورد عملکرد رضایت بخشی داشته باشد. به عنوان مثال معلمانی که آشنایی نسبی با سبک نوشتاری دانش آموزان خود دارند می‌توانند تغییر سبک ناگهانی نوشته‌ها را تشخیص داده و محتوای ساخته شده با هوش مصنوعی را نیز تشخیص دهند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال