افشای مشخصات کامل گوشی هواوی Nova 11 SE پیش از رونمایی رسمی

در حالی که هنوز زمان دقیق رونمایی از گوشی هواوی مدل Nova 11 SE مشخص نشده است اطلاعات کامل مربوط به آن از جمله نمایشگر و قیمت افشا شده است. گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای قبلی نشان می‌دهد هواوی روی دو مدل گوشی با نام Nova 12 و Nova 12 پرو کار می‌کند که […]

در حالی که هنوز زمان دقیق رونمایی از گوشی هواوی مدل Nova 11 SE مشخص نشده است اطلاعات کامل مربوط به آن از جمله نمایشگر و قیمت افشا شده است.

گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرهای قبلی نشان می‌دهد هواوی روی دو مدل گوشی با نام Nova 12 و Nova 12 پرو کار می‌کند که قرار است در بازار چین عرضه شود. پردازنده‌های کایرین ۸۳۰ و ۹۰۰۰ اس قرار است به ترتیب در این دو مدل گوشی مورد استفاده قرار بگیرند. اطلاعات غیر رسمی این غول فناوری چینی قصد دارد محصولات جدید را در ماه نوامبر برای بازار چین معرفی کند. همچنین یک گوشی دیگر با نام Nova 11 SE در حال ساخت است که احتمالاً در ماه جاری از آن رونمایی خواهد شد.

اطلاعات فنی و برخی مشخصات این گوشی از جمله نمایشگر آن پیش از رونمایی افشا شده است. طبق این اطلاعات گوشی هواوی نوا ۱۱ اس‌ای مجهز به نمایشگر ۶.۶۷ اینچی از نوع اولد است که وضو فول اچ دی پلاس را عرضه می‌کند. البته تراشه این گوشی همچنان نامشخص است اما احتمالاً ۸ گیگابایت رم نیز در آن قرار گرفته و می‌تواند از 4G پشتیبانی کند.

همچنین یک افشاگر به نام  Fixed focus digital، اعلام کرد احتمالاً سیستم عامل پیش فرض در این گوشی همان HarmonyOS 4.0 و قرار است با حافظه ذخیره سازی ۱۲۸ ۲۵۶ و یا ۵۱۲ گیگابایتی به بازار عرضه شود. بر آن باتری ۴۴۰۰ میلی آمپر ساعتی نیز با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع ۶۶ وات در آن وجود دارد.

هواوی در پنل پشتی این گوشی از یک دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل و تشخیص عمق ۲ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال