سامسونگ از هوش مصنوعی در لوازم خانگی مین استریم استفاده می‌کند

سامسونگ قصد دارد در سال آینده به همه لوازم خانگی این شرکت مانند یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی را اضافه کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرگزاری در تایوان اعلام کرد سامسونگ برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در زمینه افزودن هوش مصنوعی به لوازم خانگی انجام […]

سامسونگ قصد دارد در سال آینده به همه لوازم خانگی این شرکت مانند یخچال فریزر و ماشین ظرفشویی قابلیت‌های مربوط به هوش مصنوعی را اضافه کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، خبرگزاری در تایوان اعلام کرد سامسونگ برای سال آینده برنامه‌ریزی‌های گسترده‌ای را در زمینه افزودن هوش مصنوعی به لوازم خانگی انجام داده است. طبق اطلاعاتی که منابع آگاه منتشر کرده‌اند احتمالاً در سال ۲۰۲۴ تمامی لوازم خانگی سامسونگ مجهز به تراشه عصبی یا NPU خواهند شد.

سامسونگ قصد دارد در پروژه جدید خود علاوه بر لوازم خانگی پریمیوم محصولات مین استریم را نیز به قابلیت‌های جدید مجهز کند. در حال حاضر یکی از مهم‌ترین رقبای سامسونگ در بازار لوازم خانگی شرکت ال جی است. از این رو سامسونگ قصد دارد با استفاده از فناوری هوش مصنوعی محصولات خود را به نوعی متمایز از رقبا تولید و وارد بازار کند. ممکن است ر برندها نیز در آینده‌ای نزدیک چنین برنامه‌ای برای محصولات خود داشته باشند.

طبق گزارش منتشر شده توسط دیجی تایمز، تیم مهندسی سامسونگ در بخش لوازم خانگی از هم اکنون کار خود را برای ساخت تراشه‌های جدید آغاز کردند. قرار است محصولاتی با مصرف انرژی بسیار پایین تولید شوند که در آن هوش مصنوعی به طور فعال حضور دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال