رشد فروش گوشی های هواوی در بازار چین در یک ماه اخیر باعث شگفتی تحلیلگران شد

رشد فروش گوشیهای دو شرکت چینی هواوی و شیائومی در چین باعث ثبت آمار چشمگیری شده است. این دو شرکت اخیرا رشد فروشی معادل ۸۳ و ۸۴ درصد ثبت کرده اند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت گزارشی را منتشر کرده است که در آن نشان می دهد فروش […]

رشد فروش گوشیهای دو شرکت چینی هواوی و شیائومی در چین باعث ثبت آمار چشمگیری شده است. این دو شرکت اخیرا رشد فروشی معادل ۸۳ و ۸۴ درصد ثبت کرده اند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، موسسه تحقیقاتی کانتر پوینت گزارشی را منتشر کرده است که در آن نشان می دهد فروش گوشیهای هواوی در چین باعث افزایش ابعاد بازار موبایل چین تا ۱۱ درصد شده است. این در حالی است که بسیاری از تحلیلگران پیش از این در مورد افت فروش در این بازار نگران بوده اند.

هواوی یکی از شرکت های چینی است که توانسته فروش گوشی های خود را در این بازار تا ۸۳ درصد افزایش دهد. این دستاورد مهم در حالی نصیب این شرکت شد که تحت سخت ترین تحریم های آمریکا قرار دارد.‌ طبق گفته یکی از تحلیل گران کانتریوینت هواوی برجسته ترین برند در ماه اکتبر بوده و رشد این شرکت نیز بی‌نظیر بوده است.

طبق اطلاعات گزارش کانترپوینت در ابن مدت فروش گوشی های هواوی ۳۳ درصد رشد داشته است. هنوز در مورد عملکرد آیفون در بازار چین توسط کانترپوینت اطلاعاتی منتشر نشده است. اما برخی گزارش های دیگر از افت فروش این گوشی در بازار چین حکایت داشته است. گوشی جدید هواوی به نام سری میت ۶۰ به عنوان نسل جدید پرچمداران این شرکت معرفی شدند. این گوشی دارای پردازنده اختصاصی از نوع ۷ نانومتری بوده و این موضوع نشان دهنده تلاش های این شرکت با وجودتحربم های ایالات متحده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال