مدل خاص هواوی میت ۶۰ با بدنه سرامیکی و قیمت ۱۶۴۱ دلار عرضه شد

گوشی اوکی جدید هواوی دارای یک پنل پشتی از جنس سرامیک است و از طراحی هیجان انگیزی پشتیبانی می کند. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی همکاری هواوی یا شرکت پورشه دیزاین مدل لوکس و ویژه هواوی میت ۶۰ عرضه شد که دارای یک طراحی خاص و منحصر بفرد است. معمولا طرح […]

گوشی اوکی جدید هواوی دارای یک پنل پشتی از جنس سرامیک است و از طراحی هیجان انگیزی پشتیبانی می کند.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، طی همکاری هواوی یا شرکت پورشه دیزاین مدل لوکس و ویژه هواوی میت ۶۰ عرضه شد که دارای یک طراحی خاص و منحصر بفرد است. معمولا طرح های خاص این خانواده بسیار جلب توجه می کنند.

همکاری این دو شرکت در سال گذشته پایان یافت. اما هواوی پس از آن یک برند جدید با نام التیمیت دیزاین راه اندازی کرده که می تواند جایگزین پورشه دیزاین شود. نسخه لوکس هواوی میت ۶۰ نیز اولین محصول این شرکت است که دارای طرح خاص همراه با رنگ‌بندی جذاب است. میت ۶۰ آر اس آلتیمیت دیزاین دارای همان مشخصات فنی میت ۶۰ معمولی بوده و تنها از نظر طراحی و ظاهر با یکدیگر متفاوت هستند.

مدل جدید میت ۶۰ دارای بدنه پشتی سرامیکی است . همچنین یک طراحی ۸ وجهی برای جزیره دوربین پشتی آن انجام شده است. رنگ های این گوشی مشکی و قرمز بوده و به زودی وارد بازار خواهند شد.

گوشی هواوی میت ۶۰ التیمیت دیزاین با ۱۶ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایت با قسمت ۱۶۴۱ دلار به فروش می رسد. در صورتی که از حافظه داخلی یک ترابایتی در کانفیگ آن استفاده شده باشد قیمت آن به ۱۷۷۸ دلار خواهد رسید.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال