گوشی‌هوشمند Mi 4c شیائومی در رنگ‌های مختلفی به بازار خواهد آمد

بعد از انتشار خبرهای مختلف و گوناگون در مورد گوشی جدید شرکت شیائومی، امروز بالاخره گوشی‌هوشمند Mi 4c رونمایی خواهدشد. اگر به‌خاطر داشته باشید، چندی پیش این شرکت از گوشی دیگری با نام Mi 4i رونمایی کرد. جالب است بدانید که از حرف انتهایی نام آن نسخه (i) پیداست که گوشی مزبور به منظور عرضه به بازارهای کشور هند […]

بعد از انتشار خبرهای مختلف و گوناگون در مورد گوشی جدید شرکت شیائومی، امروز بالاخره گوشی‌هوشمند Mi 4c رونمایی خواهدشد. اگر به‌خاطر داشته باشید، چندی پیش این شرکت از گوشی دیگری با نام Mi 4i رونمایی کرد. جالب است بدانید که از حرف انتهایی نام آن نسخه (i) پیداست که گوشی مزبور به منظور عرضه به بازارهای کشور هند (india) تولید شده است. اما در انتهای نام این گوشی جدید، حرف c نقش بسته است که به معنای عرضه آن به کشور چین (china) می‌باشد. بر اساس گزارشات و خبر‌های منتشر شده، گوشی جدید این شرکت نسبت به نسخه هندی آن از نظر سخت‌افزاری، به‌روز‌تر و قدرتمندتر خواهد بود.

هم اکنون تا زمان معرفی گوشی Mi 4c شرکت شیائومی کمتر از چند ساعت زمان باقیست. در این حین، تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر شده است که از نمای قاب پشتی دستگاه، آن را در سه رنگ متفاوت به نمایش می‌گذارد.

Xiaomi-MI-4C-images

علاوه بر آن هنوز اطلاعات دقیقی در مورد این موضوع که، آیا این سه رنگ بدنه گوشی، تمام آن چیزی است که قرار بوده به بازارهای جهانی عرضه شود یا نه، منتشر نشده است.

با تمام این تفاسیر، بیایید نگاهی به اطلاعات و مشخصات فنی این گوشی که تا به امروز فاش شده است، بیندازیم. بخش سخت‌افزاری این گوشی شباهت بسیار زیادی به نسخه هندی آن خواهد داشت و جنس بدنه پلاستیکی آن، از بارزترین این موارد خواهد بود. اما در بخش داخلی، گوشی Mi 4c مجهز به یک تراشه اسنپدراگون 808 کوالکام شامل شش هسته CPU (که بروزرسانی بسیار خوبی نسبت به نسخه هندی که از تراشه اسنپدراگون 615 استفاده می‌کرد، است) خواهد بود. نسخه ارزان‌تر این گوشی (همانند نسخه هندی آن) از دو گیگابایت حافظه RAM به همراه 16 گیگابایت حافظه داخلی بهره برده و نسخه گران‌تر آن به سه گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی مجهز خواهد بود. البته امکان معرفی نسخه 64 گیگابایتی این گوشی نیز وجود خواهد داشت.

گوشی هوشمند Mi 4c شیائومی از یک صفحه نمایش 5.0 اینچی با رزولوشن 1080 پیکسل، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه فلاش LED دوگانه، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی، سرویس LTE و یک باتری با ظرفیت 3120 میلی‌آمپر ساعت بهره خواهد برد. همچنین اطلاعات و شایعاتی در مورد استفاده پیش‌فرض این گوشی از نسخه 5.1.1 سیستم عامل اندروید موسوم به لالی‌پاپ به همراه نسخه هفتم رابط کاربری انحصاری این شرکت چینی با نام MIUI نیز وجود دارد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال