شایعات از نسخه جدید گلکسی A5 سامسونگ می‌گویند

میان‌رده‌ی کاملا موفق سامسونگ، گلکسی A5، یک بار در سال جاری معرفی و عرضه شده است؛ گویا سامسونگ به همین یک‌بار قانع نبوده و مدل فاش شده‌ی جدید این محصول با کد SM-A520F در بنچمارک GFXBench رخ نمایان کرده است. نسخه‌ی جدیدتر گلکسی A5 کره‌ای‌ها از پردازنده‌ای قدرت‌مند برخوردار خواهد شد و به طور کلی نسبت […]

میان‌رده‌ی کاملا موفق سامسونگ، گلکسی A5، یک بار در سال جاری معرفی و عرضه شده است؛ گویا سامسونگ به همین یک‌بار قانع نبوده و مدل فاش شده‌ی جدید این محصول با کد SM-A520F در بنچمارک GFXBench رخ نمایان کرده است. نسخه‌ی جدیدتر گلکسی A5 کره‌ای‌ها از پردازنده‌ای قدرت‌مند برخوردار خواهد شد و به طور کلی نسبت به نسخه‌ی قبلی از مشخصه‌های فنی قابل‌قبولی بهره‌مند می‌شود. باهم نگاهی به بنچمارک منتشر شده می‌اندازیم.

در این بنچمارک آمده است که سامسونگ از چیپست مخصوص خود، یعنی اگزینوس 7880 به جای اسنپ‌دراگون 615 که در نسخه‌ی فعلی A5 به کار گرفته شده، استفاده می‌کند. پردازنده‌ی گرافیکی Mali T830 و 3 گیگابایت رم نسبت به 2 گیگابایت رم نسخه‌ی فعلی، از دیگر مشصخات گلکسی A5 جدید سامسونگ می‌توان نام برد. علاوه‌براین، گمان می‌رود حافظه‌ی داخلی گلکسی A5 از 16 گیگابایت به 32 گیگابایت افزایش یابد که توسط کارت حافظه‌ی جانبی قابل افزایش است.

شایعات از نسخه جدید گلکسی A5 سامسونگ می‌گویند

سامسونگ در نسخه‌ی جدید گلکسی A5، از دو سنسور 16 مگاپیکسلی برای هر دو دوربین اصلی و جلوی گوشی استفاده می‌کند. دوربین جلوی این گوشی دیافراگم f/1.9 نیز خواهد داشت که باعث می‌شود تصاویر در فضای کم‌نور به بهترین شکل ممکن ثبت شوند. در زیر قاب گلکسی A5 سامسونگ قرار است باتری با گنجایش 3000 میلی‌آمپر ساعتی تعبیه شود که نسبت به نسخه‌ی فعلی موجود در بازار، تنها 100 میلی‌آمپر افزایش داشته است.

از لحاظ نرم‌افزاری نیز سامسونگ احتمالا از اندروید 6.0.1 استفاده خواهد کرد و رابط کاربری TouchWiz را هم سوار این نسخه از اندروید می‌کند. البته تا زمان عرضه‌ی این گوشی ممکن است اندروید نوقا فراگیر شود و سامسونگ برای جذب کاربران بیشتر، از جدیدترین نسخه‌ی سیستم‌عامل جستجوگر دنیای اینترنت استفاده کند. البته با نگاهی به سابقه‌ی گلکسی A5 فعلی و عدم انتشار آپدیت اندروید 6 برای این گوشی، شاید هرگز اندروید نوقا بر روی میان‌رده‌ی جدید سامسونگ نصب نشود.

به طور کلی گلکسی A5 سامسونگ نقد و بررسی‌های مثبتی را دریافت کرد و جز میان‌رده‌های موفق کره‌ای‌ها محسوب می‌شود. طبیعتا با معرفی نسخه‌ی جدید گلکسی A5، باید منتظر نسخه‌های جدید گلکسی A3 و A7 نیز باشیم. بنابراین در صورتی که خبری در این مورد منتشر شد، ما آن را به اطلاع شما خواهیم رساند.

شایعات از نسخه جدید گلکسی A5 سامسونگ می‌گویند

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال