از این پس به راحتی قادر خواهید بود تلفن هوشمند OnePlus One را خریداری کنید

اگر شما نیز از علاقه مندان به خرید تلفن هوشمند OnePlus One می باشید، باید بدانید که از این پس در روز های سه شنبه، قادر خواهید بود تا این تلفن هوشمند را در حجم های 16 و 64 گیگابایتی و در رنگ های سفید شیری و رنگ مشکی خریداری نمایید. قیمت نسخه ی 16 گیگابایتی […]

اگر شما نیز از علاقه مندان به خرید تلفن هوشمند OnePlus One می باشید، باید بدانید که از این پس در روز های سه شنبه، قادر خواهید بود تا این تلفن هوشمند را در حجم های 16 و 64 گیگابایتی و در رنگ های سفید شیری و رنگ مشکی خریداری نمایید.

قیمت نسخه ی 16 گیگابایتی این تلفن هوشمند، 299 و قیمت نسخه ی 64 گیگابایتی نیز 349 دلار خواهد بود. تلفن هوشمند قدرتمند OnePlus One، به 3 گیگابایت حافظه ی رم، پردازنده ی اسنپ دراگون 801، دوربین 13 مگاپیکسلی و سیستم عامل سیانوژن با نام 11S مجهز شده است، سیستم عاملی که بر پایه ی اندروید می باشد و قدرت بسیار زیادی دارد.

البته باید بدانید که شرکت OnePlus در حال کار بر روی سیستم عامل اختصاصی خود با نام OxygenOS می باشد و قصد دارد آن را در آخر این هفته معرفی کند. همچنین باید این را اضافه کنیم که این تلفن هوشمند را می توان با سیستم قبلی که به صورت دعوتی می باشد، خریداری کرد اما حداقل فرصتی فراهم شده است تا علاقه مندان به این سیستم عامل بتوانند آن را در دست داشته باشند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال