اینتل عرضه ی پردازنده های 14 نانومتری Skylake را به تعویق می اندازد!

ساعاتی پیش، شرکت اینتل به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه ی پردازنده های 14 نانومتری این شرکت با معماری Skylake، تا ماه آگوست سال جاری به تعویق افتاده است.  پیشتر قرار بود تا تراشه های 14 نانومتری این شرکت در واقع، نسل بعدی پردازنده های آن ها به حساب می آید، در نیمه ی […]

ساعاتی پیش، شرکت اینتل به صورت رسمی اعلام کرد که عرضه ی پردازنده های 14 نانومتری این شرکت با معماری Skylake، تا ماه آگوست سال جاری به تعویق افتاده است.  پیشتر قرار بود تا تراشه های 14 نانومتری این شرکت در واقع، نسل بعدی پردازنده های آن ها به حساب می آید، در نیمه ی اول سال 2015 معرفی و عرضه شود اما حالا باید منتظر این تراشه ها در نیمه ی دوم سال 2015 باشیم.

یکی از منابع معتبر در یکی از تولید کنندگان مادربورد از کشور تایون، طبق خبری که برای وب سایت DigiTimes ارسال کرده است، اعلام داشته که پردازنده های سری Skylake اینتل، در 10 سری و چیپ مختلف معرفی و عرضه می شوند و با این طیف گسترده، اینتل قصد داشته است تا حضور پر رنگی در بازار داشته باشد، اما حالا شانس معرفی محصولات جدید این شرکت در نمایشگاه Computex 2015 که در ماه ژوئن برگزار خواهد شد، از بین می رود. البته شایعاتی از گوشه و کنار نیز در حال منتشر شدن در فضای مجازی می باشند که یکی از آن ها، به این موضوع اشاره دارد که این تاخیر، به دلیل این بوده است تا بازار از محصولات قبلی اینتل خالی شده و آماده ی محصولات جدید باشد.

به هر حال باید منتظر بود و دید که اینتل در این فاصله ی زمانی، برنامه ای خواهد داشت یا نه..

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال