تست باتری وان پلاس وان

تلفن هوشمند وان‌ پلاس وان با مشخصات عالی و قیمت ارزان، مدتی است که وارد بازار شده و به فروش میرسد. در این مطلب عمر باتری این گوشی را مورد بررسی قرار می دهیم. با وجود باتری داخلی 3100 میلی آمپری، انتظار می رود که گوشی وان پلاس وان عملکرد قابل قبولی از خود نشان […]

تلفن هوشمند وان‌ پلاس وان با مشخصات عالی و قیمت ارزان، مدتی است که وارد بازار شده و به فروش میرسد. در این مطلب عمر باتری این گوشی را مورد بررسی قرار می دهیم.

با وجود باتری داخلی 3100 میلی آمپری، انتظار می رود که گوشی وان پلاس وان عملکرد قابل قبولی از خود نشان دهد. البته این گوشی دارای صفحه نمایش بسیار بزرگ (نمایشگر 5.5 اینچی با کیفیت فول اچ دی) و چیپست قدرتمند اسنپدراگون 801 می باشد.

 

gsmarena_001

در اولین تست که مربوط به مدت زمان مکالمه در شبکه 3G می باشد، این تلفن هوشمند نتایج قابل توجهی به دست آورده است. این گوشی در تماس تلفنی رکورد حدود  20ساعت را به خود اختصاص داد که برای تماس های نسبتا زیاد روزانه بیش از مقدار کافی است. این مقدار کمتر از 21 ساعت گوشی سامسونگ گلکسی اس5 و 22ساعت گوشی سونی اکسپریا زد2 می باشد ولی بیشتر از 18 ساعت اوپو فایند 7a و سامسونگ گلکسی نوت اس3 است.

Untitled,m

گوشی وان پلاس وان در تست گشت و گذار اینترنتی نیز عملکرد مناسبی از خود نشان داد. باتری به طور مداوم در بارگزاری صفحات وب با صفحه نمایش 5.5 اینچی برای تقریبا 10 ساعت پاسخگو بود و تقریبا از اکثر رقبای خود به استثنای سونی اکسپریا زد2 پیشی گرفته است.

Untitledkjjj

در تست نمایش ویدئو نیز این گوشی پیش از اتمام باتری،  توانست به مدت 11 ساعت و 23 دقیقه ویدئو نمایش دهد، که این عملکرد باعث شده است وان پلاس وان در رده های بالای لیست قرار گیرد. البته سونی اکسپریا زد2 دوباره این این تلفن هوشمند را شکست داده ولی رقبای دیگر خود از جمله سامسونگ گلکسی اس5، نکسوس 5، اچ تی سی وان (M8) و اوپو فایند را در این تست پشت سر گذاشته است.

وان پلاس وان برای سفرهای طولانی شما بسیار مناسب خواهد بود؛ مخصوصا زمانی که وقت کافی و سری کامل سریال Game of Thrones پیش روی شما باشد. امکان پخش ویدئوی 11 ساعتی، قابل قیمت گذاری نیست و یا حداقل میتوان گفت این قیمت برای وان پلاس وان کم است!

Untitledjk

بنابراین اگر ما به مراحل مختلف تست توجه کنیم به این نتیجه می رسیم که وان پلاس وان عملکرد خوبی دارد. تمام تست های انجام شده، این گوشی را جزو 30 تای اولی در جدول باتری ما قرار داده است و این تست دقیقا زمانی به پایان می رسد که ما مدت زمان آماده به کار را نیز به معادله اضافه کنیم. این یک تستی است که نشان می دهد گوشی وان پلاس وان می توانست بهتر از این عمل کند. این گوشی به طور کلی عملکرد خوبی داشته ولی نه به اندازه بقیه تست ها.

در کل شما می توانید 66 ساعت از این گوشی استفاده کنید. این زمانی ممکن است که شما یک ساعت در روز را برای تماس، استفاده از اینترنت و پخش ویدئو از وات پلاس وان استفاده نمایید.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال