عرضه ی محدود ساعت هوشمند ایسوس آغاز شد

اولین گجت پوشیدنی ایسوس در اوایل ماه سپتامبر معرفی شد و به جرات می توان گفت با تمامی ساعت های هوشمند خانواده ی اندروید ویئر متفاوت است. ایسوس وقتی این ساعت هوشمند را معرفی کرد خبر دقیقی از زمان عرضه ی این این ساعت هوشمند اعلام نکرد. اما امروز خبرهایی از عرضه ی تعداد محدودی […]

اولین گجت پوشیدنی ایسوس در اوایل ماه سپتامبر معرفی شد و به جرات می توان گفت با تمامی ساعت های هوشمند خانواده ی اندروید ویئر متفاوت است. ایسوس وقتی این ساعت هوشمند را معرفی کرد خبر دقیقی از زمان عرضه ی این این ساعت هوشمند اعلام نکرد. اما امروز خبرهایی از عرضه ی تعداد محدودی از این ساعت هوشمند تا آخر ماه اکتبر در برخی بازار ها عرضه خواهد شد.

پیش از این ایسوس اعلام کرده بود یکی از بازارهای هدف این محصول آسیا است. همچنین از پیش می دانستیم این محصول حتما در ژاپن با قیمت 275 دلار عرضه خواهد شد.

ایسوس ZenWatch دارای یک پردازنده ی اسنپدراگون 400 به همراه 512 مگابایت حافظه ی رم، 4 گیگابایت حافظه ی داخلی و باتری 369 میلی آمپر ساعت باتری است. صفحه نمایش این ساعت 1.63 اینچ است و رزلوشن 320 در 320پیکسل دارد، تراکم پیکسل صفحه نمایش حدود 277 خواهد شد. شاید باید تا اواخر اکتبر صبر کنیم تا خبر دقیق تری از عرضه ی این محصول رویایی داشته باشیم.

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال