مشخصات فنی تلفن هوشمند Galaxy XCover 3 سامسونگ لو رفت

سامسونگ از گذشته به دنبال ارائه ی تعداد بسیار زیادی از تلفن های هوشمند مختلف بوده است تا تمامی افراد را، چه کسانی که به دنبال تلفن های ارزان قیمت هستند و چه کسانی که به دنبال تلفن های گران قیمت هستند، به سوی خود بکشاند. حال، یکی از سری تلفن های هوشمند سامسونگ که […]

سامسونگ از گذشته به دنبال ارائه ی تعداد بسیار زیادی از تلفن های هوشمند مختلف بوده است تا تمامی افراد را، چه کسانی که به دنبال تلفن های ارزان قیمت هستند و چه کسانی که به دنبال تلفن های گران قیمت هستند، به سوی خود بکشاند. حال، یکی از سری تلفن های هوشمند سامسونگ که مدت زیادی بود نسل جدیدی از آن منتشر نشده بود، سری XCover می باشد.

آخرین نسل از تلفن های هوشمند این سری، تلفن XCover 2 بوده است که در ماه ژانویه ی سال 2013 عرضه شد. نسل جدید این تلفن هوشمند که XCover 3 نام دارد، با توجه به تصاویر و مشخصات لو رفته از آن، یک تلفن هوشمند میان رده خواهد بود و نام تجاری آن نیز SM-G338F است.

مشخصات فنی این تلفن هوشمند چندان بالا نیستند و در آن، از چیپست Marvell Armada PXA1908 استفاده شده است که یک پردازنده ی 4 هسته ای Cortex-A53 و 1 گیگابایت حافظه ی رم دارد. همچنین اشاره شده است که صفحه ی نمایش این تلفن هوشمند میان رده، 4.8 اینچی و با وضوح تصویر 800×480 خواهد بود.

حافظه ی داخلی این تلفن هوشمند 8 گیگابایتی است و احتمالا از کارت حافظه نیز پشتیبانی خواهد کرد. دوربین پشتی تلفن هوشمند Samsung Galaxy XCover 3، یک لنز 5 مگاپیکسلی داشته و دوربین جلویی آن نیز 2 مگاپیکسلی است که کاملا مناسب یک تلفن هوشمند میان رده هستند. اما موضوع که می تواند در آینده نیز همچون گذشته در این تلفن هوشمند مورد توجه قرار بگیرد، طراحی و شکل ظاهری آن می باشد که کمی خشن بوده و مشخص است که با تلفن هوشمندی محکم و سخت جان رو به رو هستیم!

هنوز زمان عرضه و قیمت این تلفن هوشمند اندرویدی که ورژن 4.4.4 از این سیستم عامل بر روی آن نصب شده است، مشخص نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال