نوکیا لومیا 520 پرفروش ترین تلفن هوشمند مایکروسافت با 12 میلیون گوشی فعال

قیمت مقرون به صرفه ی این تلفن هوشمند، باعث شده تا رکورد بیش 12 میلیون لومیا 520 فعال در دنیا را ثبت کرده باشد. شاید بتوان گفت این آمار نقطه عطف سخنرانی مایکروسافت در کنفرانس Worldwide Partner در واشنگتن دی سی بود. این عدد هشت رقمی شامل نسخه های فعال نوکیا لومیا 520 در سراسر دنیا و لومیا […]

قیمت مقرون به صرفه ی این تلفن هوشمند، باعث شده تا رکورد بیش 12 میلیون لومیا 520 فعال در دنیا را ثبت کرده باشد. شاید بتوان گفت این آمار نقطه عطف سخنرانی مایکروسافت در کنفرانس Worldwide Partner در واشنگتن دی سی بود.

این عدد هشت رقمی شامل نسخه های فعال نوکیا لومیا 520 در سراسر دنیا و لومیا 521 با اپراتور تی موبایل در آمریکا می باشد.

در اواخر سال گذشته مایکروسافت اعلام کرد که 30% از کل فروش دستگاه های ویندوزفونی را همین لومیا 520 تشکیل می دهد، اما با این حال این اولین بار است که مالک جدید شرکت فنلاندی تعداد واقعی فعال سازی را ارائه داده است.

با توجه به معرفی نوکیا لومیا 525 ماه ژانویه امسال، میتوان پیشبینی کرد که در آینده نزدیک جایگزین جدید این سری نیز معرفی خواهد شد. نوکیا لومیا 530 با سخت افزار بهتر و ویندوز فون 8.1 و البته باز با دارا بودن قیمتی مناسب، می تواند کاستی های 520 را برطرف کند و مایکروسافت بار دیگر شاهد فروش میلیونی آن باشد.

گفتنیست، لومیا 520 در حال حاضر با قیمت تنها 50 دلار در آمریکا به فروش میرسد.

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال