چرا تلفن های هوشمند اندرویدی سه گیگابایت رم احتیاج دارند در حالی که یک گیگابایت برای آی او اس کافیست؟

یکی از سوالاتی که ذهن هر علاقه مند به تکنولوژی را به خود درگیرمی کند تفاوت استفاده از رم در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است، برای کار کردن روان با آی او اس یک نهایتا دو گیگابایت حافظه ی رم کافیست اما اگر بخواهیم بدون مشکل از اندروید استفاده کنیم باید […]

یکی از سوالاتی که ذهن هر علاقه مند به تکنولوژی را به خود درگیرمی کند تفاوت استفاده از رم در دو سیستم عامل اندروید و آی او اس است، برای کار کردن روان با آی او اس یک نهایتا دو گیگابایت حافظه ی رم کافیست اما اگر بخواهیم بدون مشکل از اندروید استفاده کنیم باید سه گیگابایت رم را به کاربگیریم. وبسایت Quora به این پرسش پاسخ داده است: چون اپلیکیشن های اندروید از جاوا استفاده می کنند!

درکنار استفاده از جاوا در اپلیکیشن های اندروید فرآیندی با نام جمع آوری زباله نیز در اندروید وجود دارد. وقتی که یک کاربر اپلیکیشن اندرویدی اش را می بندد پسماند آن اپ فضای حافظه ی رم را اشغال می کند. این فرآیند 4 تا 8 برابر حجم پسماندها را ازحافظه اشغال می کنند تا فرآیند سریع تر انجام شود و اگر این حافظه در دسترس نباشد سیستم عامل کندتر عمل می کند. چون این زباله جمع کن ها در آی او اس وجود ندارند، در مجموع آی او اس سریع تر عمل می کند.

اما در کل شما کار با کدام سیستم عامل را ترجیح می دهید؟ آی او اس یا اندروید؟

لینک کوتاه | منبع: phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال