13 حقیقت باورنکردنی در مورد بیل گیتس (بنیان گذار مایکروسافت) قسمت دوم

امروز بار دیگر (در ادامه ی بخش اول) به حقایقی عجیب در مورد بیل گیتس می پردازیم که شاید کمتر کسی این اطلاعات را در مورد شخصیت وی داشته باشد:   6- بزرگ ترین پشیمانی بیل گیتس، ندانستن زبان دوم است. او هرگز نتوانسته علاوه بر زبان انگلیسی زبان دیگری را یاد بگیرد. البته اگر […]

امروز بار دیگر (در ادامه ی بخش اول) به حقایقی عجیب در مورد بیل گیتس می پردازیم که شاید کمتر کسی این اطلاعات را در مورد شخصیت وی داشته باشد:

 

6- بزرگ ترین پشیمانی بیل گیتس، ندانستن زبان دوم است. او هرگز نتوانسته علاوه بر زبان انگلیسی زبان دیگری را یاد بگیرد. البته اگر زبان برنامه نویسی را جزئی از زبان ندانیم!

 

gates-doesnt-know-any-foreign-languages-that-he-says-is-his-biggest-regret-in-life-thus-far

 

5-بیل گیتس در امتحان SAT -امتحانی در آمریکا که میزان اطلاعات شما از درس های مدرسه و میزان آمادگی شما برای ورود به دانشگاه را می سنجد- نمره ی 1590 از 1600 را گرفته است!

 

gates-scored-a-1590-out-of-1600-on-his-sats

 

 

4- در حالی که او مایکروسافت را کنار گذاشته و وقت اصلی را بر روی موسسه خیریه خود گذاشته است، بیل گیتس همچنان با مایکروسافت از طریق مدیر برنامه های شخصی خود در ارتباط است و به گفته ی خودش این کار را به خاطر یادآوردی گذشته و کمک به انتخاب اولویت ها انجام می دهد.

 

though-he-spends-most-of-his-time-with-his-foundation-gates-says-he-is-still-working-with-microsoft-on-its-personal-agent-which-will-remember-everything-and-help-you-go-back-and-find-things-and-help-you-pick-what-things-to-pay-att

 

3- او اگر مایکروسافت را نداشت، به گفته ی خودش محقق هوش مصنوعی می شد…

 

gates-says-if-microsoft-hadnt-worked-out-he-probably-wouldve-been-a-researcher-for-artificial-intelligence

2- علیرغم علاقه ی فوق العاده ی او به هوش مصنوعی، وی همیشه نگران پیشرفته تر شدن هوش مصنوعی و ضربه به انسان بوده است. او در گروهی که استفان هاوکینگ و الن ماسک در آن حضور دارند، در مورد همین موضوع بحث و تبادل نظر می کند.

 

 

1- به نظر شما گروه موسیقی مورد علاقه ی بیل گیتس چیست؟ او گروه Weezer را بسیار دوست دارد و علاوه بر این گروه طرفدار سر سخت گروه های U2 و Spinal نیز است.

 

his-favorite-band-weezer-he-also-calls-u2-a-favorite-and-says-hes-still-waiting-for-spinal-tap-to-go-back-on-tour

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال