تصاویر لو رفته از اچ‌تی‌سی وان A9 طراحی آیفون مانند آن را تأیید می‌کنند

در روزهای گذشته تصویری تار و غیرواضح از ا‌چ‌تی‌سی وان A9 به‌صورت آنلاین منتشر شده بود که این گوشی را که انتظار می‌رود در پایان ماه جاری میلادی رسماً رونمایی شود را در رنگ سفید نمایان کرده بود. حال امروز لو‌‌ دهنده معروف توییتری،@evleaks، با انتشار توییتی در این شبکه اجتماعی، تصاویر مختلفی از وان […]

در روزهای گذشته تصویری تار و غیرواضح از ا‌چ‌تی‌سی وان A9 به‌صورت آنلاین منتشر شده بود که این گوشی را که انتظار می‌رود در پایان ماه جاری میلادی رسماً رونمایی شود را در رنگ سفید نمایان کرده بود.

one-a9

حال امروز لو‌‌ دهنده معروف توییتری،@evleaks، با انتشار توییتی در این شبکه اجتماعی، تصاویر مختلفی از وان A9 را در رنگ‌های مختلف به نمایش گذاشته است. بر اساس این توئیت، محصول جدید غول تایوانی، طراحی کاملاً شبیه آیفون اپل داشته و در شش رنگ مختلف عرضه خواهد شد که این رنگ‌ها عبارت‌اند از طلایی اسید، نقره‌ای عقیق، قرمز سیر، خاکستری کربنی تیره، رز طلایی (صورتی روشن) و خاکستری روشن.

htc-one-a9

طبق شایعات گذشته، قلب تپنده اچ‌تی‌سی وان A9 را چیپست کوالکام اسنپ‌دراگون 617 تشکیل داده و این گوشی‌هوشمند از یک صفحه نمایش 5 اینچی امولد، یک رم 2 گیگابایتی، 16 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی به همراه تثبیت‌کننده تصویر نوری، دوربین سلفی 4 مگاپیکسلی با فناوری اولتراپیکسل اچ‌تی‌سی و باتری 2150 میلی‌آمپرساعتی برخوردار بوده و سیستم‌عامل اندروید نسخه 6 مارشملو را اجرا خواهد کرد.

اچ‌تی‌سی تاریخ مراسم رونمایی از این محصول جدیدش را هفته آینده، 7 مهرماه، اعلام کرده است.

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال