سامسونگ مدعی استفاده از مواد بازیافتی در ساخت گوشی های تاشو جدید است

سامسونگ اعلام کرد در ساخت گوشی های تاشو جدید خود یعنی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ از مواد بازیافتی بسیاری استفاده کرده است. این مواد شامل انواع پلاستیک، آلومینیوم و شیشه بوده اند و این شرکت تلاش کرده تا با استفاده از این محصولات خود را دوستدار محیط زیست نشان دهد. به گزارش […]

سامسونگ اعلام کرد در ساخت گوشی های تاشو جدید خود یعنی زد فلیپ ۵ و زد فولد ۵ از مواد بازیافتی بسیاری استفاده کرده است. این مواد شامل انواع پلاستیک، آلومینیوم و شیشه بوده اند و این شرکت تلاش کرده تا با استفاده از این محصولات خود را دوستدار محیط زیست نشان دهد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، سامسونگ مدعی شد در گوشی های جدید از مواد بازیافتی بیشتری نسبت به نسل قبل استفاده کرده است. این شرکت در بیانیه مطبوعاتی خود ابتکارات به کار رفته در ساخت دو گوشی و طیف گسترده مواد بازیافتی در ساخت آن را اعلام کرده است. به عنوان مثال آلومینیوم و پلاستیک بازیافت شده تورهای ماهیگیری از حمله مواد بکار رفته در گوشی ها هستند. بطری های آب و مواد PET نیز از دیگر مواد بکار رفته بودند. در محافظ شیشه های نمایشگر که همان گوریلا گلس ویکتوس ۲ است ۲۲ درصد شیشه بازیافتی استفاده شده است.

همچنین طبق اعلام این غول کره ای ۱۵ جزء در گوشی های زدفلیپ ۵ و زد فولد ۵ از مواد بازیافتی هستند. این در حالی است که در گوشی های نسل قبل این مقدار ۶ جزء بوده است.

کاغذ جعبه دستگاه ها نیز از مواد ۱۰۰ درصد بازیافتی استفاده شده و محافظ های قرار گرفته در قاب جلویی و پشت دستگاه نیز همگی بازیافتی هستند. ضمن اینکه استفاده از مواد بازیافتی به هیچ عنوان اختلالی در طراحی و کارکرد گوشی ها ایجاد نکرده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال