سامسونگ وجود سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی اس ۲۴ را تایید کرد

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های جدید گلکسی در آینده به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود. به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، پارک یونگ این، مدیر بخش کسب و کار در سامسونگ به طور رسمی وجود سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی سال آینده میلادی را تایید کرد. بنابراین اولین […]

یکی از مدیران سامسونگ اعلام کرد گوشی‌های جدید گلکسی در آینده به سیستم ارتباط ماهواره‌ای مجهز خواهند بود.

به گزارش سرویس اخبار و فناوری و تکنولوژی تکنا، پارک یونگ این، مدیر بخش کسب و کار در سامسونگ به طور رسمی وجود سیستم ارتباط ماهواره‌ای در گوشی‌های گلکسی سال آینده میلادی را تایید کرد. بنابراین اولین پرچمدارهای سامسونگ مجهز به چنین سیستمی در اوایل سال ۲۰۲۴ معرفی خواهند شد. یونگ این در مراسم SEDEX 2023 اعلام کرد در حال حاضر پیش نیازهای فنی توسط سامسونگ اجرا شده و دستگاه‌های این شرکت می‌توانند با ماهواره‌ها ارتباط برقرار کنند.

احتمالاً منظور از پیش نیازهای فنی تولید مودم جدید شرکت برای پشتیبانی از ارتباط ماهواره دو طرفه است. پیش از این شایعاتی مبنی بر وجود پردازنده اگزینوس ۲۴۰۰ یا اسنپدراگون ۸ نسل ۳ در گلکسی اس ۲۴ و اس ۲۴ پلاس منتشر شده بود. همچنین گلکسی اس ۲۴ اولترا تنها پردازنده اسنپدراگون ۸ نسل ۳ را دریافت می‌کند. یونگ این در صحبت‌های خود اعلام کرد سامسونگ قصد دارد قدرت گرافیک گوشی‌های خود را تقویت کند و برای این کار رهگیری پرتو پیشرفته‌تری را به کار خواهد گرفت.

همچنین وی در مورد هوش مصنوعی مولد نیز صحبت کرده و اعلام کرد اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به عنوان جدیدترین چیپست رونمایی شده روی این فناوری تمرکز بسیار زیادی کرده است. این تراشه با کمک هوش مصنوعی توانسته دستیار شخصی مجازی واقعگرایانه را ارائه کند که امکان پاسخ به پرسش‌های انسان را خواهد داشت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال