سامسونگ خبر ساخت گوشی تاشو ارزان قیمت را تکذیب کرد

پیش از این شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی تاشو ارزان قیمت توسط سامسونگ منتشر شده بود که اکنون توسط سخنگوی این شرکت تکذیب شد. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا شایعاتی در مورد ساخت گوشی تاشو ارزان و اقتصادی توسط سامسونگ منتشر شده بود. اما این شرکت قصد ندارد چنین کاری انجام […]

پیش از این شایعاتی مبنی بر ساخت گوشی تاشو ارزان قیمت توسط سامسونگ منتشر شده بود که اکنون توسط سخنگوی این شرکت تکذیب شد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، اخیرا شایعاتی در مورد ساخت گوشی تاشو ارزان و اقتصادی توسط سامسونگ منتشر شده بود. اما این شرکت قصد ندارد چنین کاری انجام دهد. سخنگوی این شرکت اخیرا اعلام کرد این غول کره ای برنامه ای برای تولید گوشی ارزان قیمت نخواهد داشت.

اولین شایعات مربوط به تولید این گوشی توسط TrendForce منتشر شده بود. همچنین حساب کاربری ایکس افشاگر محصولات تاشدنی به نام Tech reve نیز چنین خبری را منتشر کرده بود. این شایعات به حدی بود که در آن به قیمت گوشی های تاشدنی بین ۴۰۰ تا ۵۰۰ دلار نیز اشاره شد.

سامسونگ در سال های اخیر برای کاهش قیمت این نوع گوشی ها تلاش زیادی داشته است. اما سری گلکسی زد از خانواده گوشی های تاشو همچنان قیمت بسیار بالایی دارد. زیرا هزینه تولید لولا و پنل های تاشو امکان کاهش قیمت را ایجاد نخواهد کرد. در صورت کاهش هزینه های مربوط به این دو بخش می توان امیدوار بود در آینده گوشی های تاشو ارزان قیمت روانه بازار شود. سخنگوی سامسونگ نیز اعلام کرد تاکنون تصمیمی برای ساخت این گوشی ها در این شرکت گرفته نشده است.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال