تصاویر منتشر شده از گلکسی A15 سامسونگ لبه‌های تخت این گوشی را نشان می‌دهد

اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی A15 سامسونگ نشان می‌دهد بار دیگر این شرکت از طراحی مشابه برای گوشی‌های جدید خود استفاده کرده است. به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویری از گوشی گلکسی A15 سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی نیز همانند گلکسی اس۲۴ دارای لبه‌های تخت است. پیش از […]

اولین تصاویر منتسب به گوشی گلکسی A15 سامسونگ نشان می‌دهد بار دیگر این شرکت از طراحی مشابه برای گوشی‌های جدید خود استفاده کرده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، تصاویری از گوشی گلکسی A15 سامسونگ منتشر شده که نشان می‌دهد این گوشی نیز همانند گلکسی اس۲۴ دارای لبه‌های تخت است. پیش از این نیز رندرهایی از گلکسی اس ۲۴ سامسونگ منتشر شده بود که نشان می‌داد همانند آیفون لبه‌های تخت در طراحی این گوشی به کار رفته است. احتمالاً سامسونگ از این زبان طراحی در تمامی گوشی‌های قابل عرضه در سال آینده استفاده خواهد کرد.

ایوان بلس، به عنوان افشاگر معروف در حوزه فناوری تصاویر این گوشی را منتشر کرد و نشان داد این تصاویر به عنوان تصاویر اصلی گلکسی A15 هستند. در این تصاویر مدل خاکستری این گوشی مشاهده می‌شود که در آن لبه‌های تخت همانند سری گلکسی اس ۲۴ وجود دارد.

گلکسی A15 سامسونگ در پنل پشتی خود دارای دوربین‌های سه گانه با قرارگیری به صورت عمودی است. در لبه راست گوشی نیز دکمه‌های صدا و پاور به همراه حسگر اثر انگشت قرار دارند. به کارگیری طرح یکسان برای گوشی‌های سامسونگ می‌تواند همراه با مزایا و معایبی باشد. از طرفی امکان تشخیص برند سامسونگ از طریق طراحی یکسان وجود دارد اما ممکن است تشخیص بین مدل‌های آن را کمی سخت کند.

شایعات منتشر شده می‌گویند گوشی گلکسی A15 دارای ضخامت ۸.۴ میلیمتری بوده و نسبت به گلکسی A14 بسیار نازک‌تر است. همچنین احتمالاً یک صفحه نمایش ۶.۴ اینچی به همراه تاچ یو شکل در این گوشی قرار دارد. انرژی این گوشی را یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال