سامسونگ چه زمانی گوشی رول شونده عرضه خواهد کرد؟

خبرهای تایید نشده کنونی نشان می دهند سامسونگ قصد دارد گوشی هایی با نمایشگر رول شونده عرضه کند. همچنین اولین گوشی این شرکت با نمایشگر رول شونده در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Revegnus در پلتفرم ایکس اعلام کرد سامسونگ […]

خبرهای تایید نشده کنونی نشان می دهند سامسونگ قصد دارد گوشی هایی با نمایشگر رول شونده عرضه کند. همچنین اولین گوشی این شرکت با نمایشگر رول شونده در سال ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، یکی از افشاگران دنیای فناوری به نام Revegnus در پلتفرم ایکس اعلام کرد سامسونگ قصد دارد حدود دو سال دیگر نمایشگر رول شونده را نیز به خط تولید خود اضافه کند. این موضوع می تواند تغییرات بزرگی در خط تولید گوشی های هوشمند ایجاد کند. بدین ترتیب. در گوشی های آینده شاهد ارائه فناوری هایی مانند وجود دوربین زیر نمایشگر و یا نمایشگرهایی کاملا بدون حاشیه خواهیم بود.

تاکنون نمونه های اولیه بسیاری از گوشی های دارای نمایشگر رول شونده، تبلت تاشو و یا دیگر محصولات جانبی توسط سامسونگ در سالهای اخیر رونمایی شده است. این غول فناوری سابقه تولید گوشی های جدید و پرچمدار را در کارنامه خود دارد. معرفی نسل پنجم گوشی های تاشو توسط این شرکت نشان می دهد احتمالا سامسونگ طی سال های آینده به سراغ گوشی های دارای نمایشگر رول شونده خواهد رفت.

سامسونگ از پنل اولد رول شونده در مراسم SID 2023 رونمایی کرده بود. این پنل دارای ابعاد ۱۲.۴ اینچ بود که در حالت گسترده اندازه آن به پنج برابر افزایش می یافت. تولید گوشی های دارای نمایشگر رول شونده در آینده تنها با پیشرفت های بسیار زیاد در حوزه تولید گوشی های هوشمند انجام خواهد شد. همچنین در این راستا دو شرکت سامسونگ دیسپلی و ال جی دیسپلی نیز به دنبال بهبود فناوری هایی از جمله قرارگیری دوربین زیر نمایشگر هستند.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال