ایسوس کروم‌بوک Flip C302CA را رسماً معرفی کرد

بازار فروش کروم‌بوک‌ها هرروز با محصولاتی با قیمت‌های گوناگون اشباع‌تر می‌شود. شرکت ایسوس یکی از تولید کننده‌های اصلی در این زمینه است که محصولات خود را با قیمت پایه 149 دلار عرضه کرده است. ولی این شرکت همچنان می‌خواهد بازار نوت‌بوکها را بیش از پیش تصاحب کند و این دلیل اصلی طراحی و ساخت محصولات جدید از سوی ایسوس است. […]

بازار فروش کروم‌بوک‌ها هرروز با محصولاتی با قیمت‌های گوناگون اشباع‌تر می‌شود. شرکت ایسوس یکی از تولید کننده‌های اصلی در این زمینه است که محصولات خود را با قیمت پایه 149 دلار عرضه کرده است. ولی این شرکت همچنان می‌خواهد بازار نوت‌بوکها را بیش از پیش تصاحب کند و این دلیل اصلی طراحی و ساخت محصولات جدید از سوی ایسوس است. پیش از این هم اطلاعاتی درمورد این کروم‌بوک جدید ایسوس منتشر شده بود ولی حالا به‌صورت رسمی در نمایشگاه CES از آن رونمایی شده است.

این کروم‌بوک با یک صفحه‌نمایش 12.5 اینچی با رزولوشن Full HD عرضه خواهد شد. قابلیت مالتی تاچ نیز برای صفحه‌نمایش آن درنظر گرفته شده است. یکی از قابلیت‌های خوب این دستگاه، امکان چرخش 360 درجه‌ای صفحه‌نمایش آن است. با استفاده از این قابلیت شما می‌توانید نوت‌بوک خود را به یک تبلت تبدیل کنید. CPU این دستگاه در دو مدل عرضه خواهد شد. مدل اول با پردازنده‌ی اینتل m3 و مدل دیگر با پردازنده اینتل m7. حافظه‌ی رم این دستگاه نیز یکی از مدل‌های 4 یا 8 گیگابایت خواهد بود که کاربران امکان انتخاب یکی از آن‌ها را خواهند داشت. همچنین، این دستگاه در ظرفیت‌های 32، 64 و 128 گیگابایت برای علاقه مندان به خرید آن موجود خواهد بود.

این کروم‌بوک تنها 1.2 کیلوگرم وزن دارد و تنها 13.7 میلی‌متر هم ضخامت دارد. قابلیت چرخش 360 درجه‌ای صفحه نمایش این دستگاه امکان تبدیل شدن به تبلت را به کاربر می دهد در حالی که کاربر در کمترین زمان ممکن می تواند تبلت را دوباره به کروم‌بوک تبدیل کند. برای این کروم‌بوک یک باتری 39 وات‌ساعتی درنظر گرفته شده است و شرکت ایسوس قول بازدهی 10 ساعته را با یک بار شارژ آن داده است.

برای پورت‌های ارتباطی این دستگاه، دو پورت USB از نوع C نسخه 3.1 و یک درگاه میکرو SD درنظر گرفته شده است. قیمت این دستگاه از 499 دلار برای مدل پردازنده m3 با چهار گیگابایت حافظه RAM و 32 گیگابایت حافظه داخلی آغاز می شود و به همین ترتیب برای سایر مدلها افزایش خواهد یافت.

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال