هوآوی گوشی Honor 5X خود را رسما معرفی کرد

شرکت چینی هوآوی امروز از جدیدترین گوشی خود در این کشور رونمایی کرد. گوشی جدید هوآوی Honor 5X نام گرفته و می‌توان آن را در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار قرار داد. هوآوی Honor 5X همانند سری قبلی خود از بدنه‌ای فلزی برخوردار است. هواوی Honor 5X دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD بوده و از […]

شرکت چینی هوآوی امروز از جدیدترین گوشی خود در این کشور رونمایی کرد. گوشی جدید هوآوی Honor 5X نام گرفته و می‌توان آن را در میان گوشی‌های میان‌رده‌ی بازار قرار داد. هوآوی Honor 5X همانند سری قبلی خود از بدنه‌ای فلزی برخوردار است.

هواوی Honor 5X دارای نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن FullHD بوده و از چیپست 64 اسنپدراگون 616 با پردازنده‌ای هشت‌ هسته‌ای استفاده می‌کند. چهار هسته‌ پردازنده‌ی 1.7 گیگاهرتزی Cortex A53 و چهار هسته پردازنده‌ی 1.3 گیگاهرتزی A53 به همراه پردازنده‌ی گرافیکی  Adreno 405 در این گوشی استفاده شده است. حافظه‌ی داخلی تبعیه شده در گوشی 16 گیگابایت خواهد بود که توسط کارت حافظه‌ی خارجی قابل افزایش است. این گوشی در دو نسخه ی مختلف عرضه می‌شود که یکی از این نسخه‌ها دارای رم 2 گیگابایتی و دیگر دارای رم 3 گیگابایتی خواهد بود.

هوآوی از گوشی Honor 5X به طور رسمی رونمایی کرد

هوآوی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی خود در این گوشی از حسگر اثر انگشتی استفاده کرده که قابلیت باز کردن گوشی را تنها در عرض 0.4 ثانیه دارد. در بالای سر این سنسور، دوربینی 13 مگاپیکسلی با فلش دوگانه قرار گرفته است. همچنین دوربین جلوی گوشی نیز از سنسوری 5 مگاپیکسلی برخوردار است.

هوآوی از گوشی Honor 5X به طور رسمی رونمایی کرد

هوآوی در این گوشی از باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپری استفاده کرده است. این باتری از تکنولوژی شارژ سریع کوالکام بهره می‌برد که توسط آن می‌توانید در عرض 30 دقیقه تا 50 درصد گوشی خود را شارژ کنید. همچنین قرار است نسخه‌ی دو سیم‌کارته‌ی گوشی نیز به همراه نسخه‌ی تک سیم‌کارته عرضه شود. هر دو نسخه از نسل چهارم اینترنت همراه 4G/LTE پشتیبانی می‌کنند.

هوآوی از گوشی Honor 5X به طور رسمی رونمایی کرد

نسخه‌ی اول گوشی که دارای 2 گیگابایت رم است تنها 157 دلار در چین قیمت دارد و نسخه ی 3 گیگابایتی آن 220 دلار قیمت خواهد داشت. هوآوی هنوز از برنامه‌ی خود برای عرضه‌ی این گوشی در دیگر مناطق صحبتی نکرده است.

هوآوی از گوشی Honor 5X به طور رسمی رونمایی کرد هوآوی از گوشی Honor 5X به طور رسمی رونمایی کرد

 

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال