ال جی : گوشی های دیگر شرکت ها باتری ندارند!

ال‌جی در تبلیغ برای گوشی هوشمند جدید خود G3 بر عمر باتری گوشی خود در قیاس با گوشی‌های رقیب همچون آی‌فون، سامسونگ و اچ‌تی‌سی متمرکز شده است. این شرکت کمپین تبلیغاتی جدیدی را انداخته که از کشور نروژ هدایت می شود و در این تبلیغات از جمله هوشمندانه ای استفاده کرده است: “سایر گوشی های […]

ال‌جی در تبلیغ برای گوشی هوشمند جدید خود G3 بر عمر باتری گوشی خود در قیاس با گوشی‌های رقیب همچون آی‌فون، سامسونگ و اچ‌تی‌سی متمرکز شده است.

این شرکت کمپین تبلیغاتی جدیدی را انداخته که از کشور نروژ هدایت می شود و در این تبلیغات از جمله هوشمندانه ای استفاده کرده است: “سایر گوشی های هوشمند بازار باتری ندارند”.

در این تبلیغ شرکت ال جی قصد دارد که مزیت رقابتی گوشی های خود را عمر باتری خوبشان عنوان کند. باید دانست که در تست های عمر باتریچ گوشی G3 پس از ٢٠ ساعت کار هنوز بیش از ۴ ساعت دیگر ذخیره باتری داشته است. به این ترتیب در میان مدل‌ها و برندهای مختلف گوشی هوشمند، اکنون بهترین عملکرد باتری متعلق به این مدل گوشی ال‌جی است. برای داشتن تصویر بهتر این عملکرد یادآوری این نکته بد نیست که اپل خود مدعی است  باتری گوشی 5S در حدود ١٠ ساعت کار می‌کند.

البته که نباید از یاد برد در تست های منتشر شده از وبسایت های معتبری مانند Anandtech و GSMarena عمر باتری G3 هم در حد پرچمداران جدید دیگر شرکت ها مانند اچ تی سی وان M8 و سامسونگ گلکسی اس 5 است و حتی در برخی موارد مانند پخش ویدئو، شاهد هستیم که G3 به دلیل نمایشگر بزرگتر و رزولوشن بیشتر، بازدهی کمتری از رقبای خود دارد.

اما با این حال به نظر شما اهمیت عمر باتری چقدر است؟ آیا ال جی ترفند مناسبی را انتخاب کرده است؟

لینک کوتاه | منبع : engadget.com

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال