تصاویر لو رفته از بلک بری کلاسیک

بلک بری کلاسیک که هنوز رونمایی نشده، در تعدادی عکس نمایان شده است. در ماه ژوئن، مدیر عامل بلک بری اولین بار این گوشی هوشمند را با صفحه کلید فیزیکی QWERTY به نمایش گذاشت. تصاویر لورفته این دستگاه را در کنار تعدادی از همتایان خود به نمایش گذاشته است که شامل بلک بری Q10، بلک بری Bold 9900 و […]

بلک بری کلاسیک که هنوز رونمایی نشده، در تعدادی عکس نمایان شده است. در ماه ژوئن، مدیر عامل بلک بری اولین بار این گوشی هوشمند را با صفحه کلید فیزیکی QWERTY به نمایش گذاشت.

تصاویر لورفته این دستگاه را در کنار تعدادی از همتایان خود به نمایش گذاشته است که شامل بلک بری Q10، بلک بری Bold 9900 و همچنین بلک بری Porsche Design p’9981 می باشد.

gsmarena_002

این گوشی کلاسیک، همانطوری که از اسمش مشخص است، افرادی را هدف قرار داده که دوست ندارند عادات خود را تغییر داده و یک گوشی هوشمند تمام لمسی خریداری کنند. این گوشی دارای نمایشگر لمسی، دکمه های منو، برگشت و همچنین دکمه های اختصاص داده شده برای جواب دادن و رد تماس های تلفنی می باشد.

gsmarena_003

شایعات مربوط به مشخصات بلک بری کلاسیک، پردازنده اسنپدراگون S4 کوالکام، حافظه رم 2 گیگابایت و صفحه نمایش 3.5 اینچ با نسبت 1:1 را برای این تلفن هوشمند پیشنهاد میدهند. سیستم عامل این گوشی نیز بنابه گزارشات، BlackBerry OS 10.3 خواهد بود.

انتظار می رود بلک بری کلاسیک از ماه نوامبر با قیمتی ارزان تر از بلک بری پسپورت عرضه شود. این گوشی در 14 سپتامبر معرفی خواهد شد.

gsmarena_004

لینک کوتاه | منبع: gsmarena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال