معرفی خانواده نوبیا زد7 از شرکت ZTE

بالاخره Nubia Z7 هم به روی صحنه رفت و به موج شایعات درباره خودش پایان داد. همانطور که قبلا هم شنیده بودیم نوبیا زد7 مشعل را از دستان پرچمدار جدید شرکت ZTE یعنی نوبیا زد5 خواهد گرفت. زد تی ای تنها به معرفی همین محصول اکتفا نکرد و نوبیا زد7 مینی و ماکس را نیز همزمان معرفی […]

بالاخره Nubia Z7 هم به روی صحنه رفت و به موج شایعات درباره خودش پایان داد. همانطور که قبلا هم شنیده بودیم نوبیا زد7 مشعل را از دستان پرچمدار جدید شرکت ZTE یعنی نوبیا زد5 خواهد گرفت. زد تی ای تنها به معرفی همین محصول اکتفا نکرد و نوبیا زد7 مینی و ماکس را نیز همزمان معرفی نمود که البته مشخصات فنی در این دو مدل از زد7 متفاوت است.

معرفی را از زد7 شروع می کنیم و همین بس که بدانید این گوشی هوشمند چیزی کمتر از پرچمدار جدید الجی جی3 ندارد. صفحه نمایش این گوشی 5.5 اینچ و Quad HD است. پردازنده اسنپدارگون 801، سه گیگابایت رم، 32 گیگا بایت حافظه ی داخلی، دوربین 13 مگاپیکسلی،قابلیت اتصال به شبکه ی 4G و باتری 3000 میلی آمپری از ویژگی های فنی این تلفن هوشمند است. این گوشی با پشتیبانی از دو سیم کارت تبدیل به یک گوشی رویایی برای کاربران آسیایی شده است و با قیمت 550 دلار از این پس دربازار آسیا قابل دسترس خواهد بود.

نوبیا زد7 مکس هم در کمال ناباوری 5.5 اینچ است ولی رزلوشن 1080 پیکسل را به شماعرضه می دارد.این نسخه از زد7 دو گیگابات رم دارد، این دستگاه با تفاوت ها ساختاری دیگری که بانسخه ی اصلی اش دارد با قیمت 320 دلار به بازار عرضه می شود.

در نهایت نوبت به نوبیا زد7 مینی میرسد که با صفحه نمایش 5 اینچی فول اچ دی، در اکثر ویژگی ها مشابه نسخه ی اصلی است و تنها حافظه ی داخلی 16 گیگابایت و باتری 2300 میلی آمپری است که آن را تا حدودی متمایز تر میکند، و البته قیمت بسیار مناسب آن که در هنگام عرضه حدود 240 دلار خواهد بود. همچنین گفتنی ست این قیمت ها، قیمت های عرضه در بازار چین هستند. اما به نظر شما اگر زد تی ای از مرزهای کشورش فراتر رود، با تمایل کاربران روبه رو خواهد شد؟

لینک کوتاه | منبع : phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال