نمایش خوب برنامه ها توسط بلک بری پسپورت، علی رغم صفحه نمایش مربعی آن

BlackBerry Passport تلفن هوشمند فوق العاده عجیبی است که البته این عجیب بودن به دلیل تناقض عمده بین قیمت و مشخصات آن و یا هر آنچه که در این راستا می باشد، نیست. بلکه به خاطر ظاهر آن است. برای افرادی که از مشخصات این گوشی اطلاع ندارند، باید بگوییم که این گوشی به معنای واقعی کلمه […]

BlackBerry Passport تلفن هوشمند فوق العاده عجیبی است که البته این عجیب بودن به دلیل تناقض عمده بین قیمت و مشخصات آن و یا هر آنچه که در این راستا می باشد، نیست. بلکه به خاطر ظاهر آن است. برای افرادی که از مشخصات این گوشی اطلاع ندارند، باید بگوییم که این گوشی به معنای واقعی کلمه مثل مربع به نظر می رسد و یکی از معدود گوشی های هوشمندی می باشد که صفحه نمایش مربعی شکل دارد.

اما حتی اگر ظاهر این گوشی برای شما خنده دار باشد، تست های عملی که در مورد میزان خوب اجرا شدن و کاربردی بود نرم افزار ها روی آن انجام شده است را نباید نادیده گرفته شود. حتی اگر شما به کیبوردهای فیزیکی QWERTY علاقمند هستید!

در واقع ما تاکنون به این موضوع فکر میکردیم که ممکن است این تلفن با صفحه نمایش خاص اش آنچنان کاربردی نباشد، اما به نظر می رسد که انرژی صرف شده برای هیچ چیزی تلف نشده است. این حداقل چیزی است که مجموعه ی جدید عکس های بلکبری پسپورت، در حال اجرای دو برنامه متفاوت به ما نشان می دهد. همانطور که می توانید در ادامه مطلب مشاهده کنید، نسبت تصویری غیرسنتی (ابعادی غیر از ضریب 2 در 3) ظاهر برنامه ها به هم ریخته به نظر نمی رسد و هیچ چیز زشت یا نا امید کننده ای وجود ندارد. بنابراین هیچ جای نگرانی نیست!

تاکنون تاریخ دقیق معرفی این تلفن هوشمند مربعی اعلام نشده است، اما بلکبری اظهار داشته که رونمایی آن را برای ماه سپتامبر در لندن برنامه ریزی کرده است.

Untitled

jgj

dfs

 

لینک کوتاه | منبع: Phonearena

پیشنهاد ویژه : قیمت ارز دیجیتال
پیشنهاد ویژه : سرور HP
پیشنهاد ویژه : تعمیر کامپیوتر تهران
پیشنهاد ویژه : ترجمه رسمی آلمانی

پیشنهاد ویژه

خرید بلیط هواپیما فلای تودی

پیشنهاد ویژه

لیست کامل و نرخ لحظه ای ارزهای دیجیتال